Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری پیش از ظهر امروز در جریان دیدار با اعضای ستاد هشتمین کنگره شهدای مدافع سلامت کشور اظهار کرد: امیدواریم یزد بتواند همچون همیشه در اجرای این برنامه در کشور سرآمد و الگو باشد و بتواند کارهای تاثیرگذاری انجام دهد که موج تاثیرگذاری آن در لایه‌های مختلف جامعه نفوذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای برگزاری هرچه باشکوه تر این کنگره تاکید کرد و گفت: شهدای مدافع سلامت و شهدای راه سلامت باید به همه مردم معرفی شوند و امیدواریم این مهم با همت اعضای ستاد برگزاری کنگره شهدی مدافع سلامت محقق شود.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به وصایای شهدای مدافع سلامت، افزود: این خاطرات و شیوه و منش کاری این شهدا باید حداقل در دانشگاه‌های علوم پزشکی بیان شود تا بتوانیم روحیه ایثارگری را در پزشکان جوان نیز تقویت کنیم.

لزوم ارائه برنامه‌های خلاقانه برای کنگره شهدای مدافع سلامت

محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس نیز در این جلسه اظهار کرد:کادر پزشکی در این دو سه سال اخیر جانفشانی کردند و با این جانفشانی ها امروز شاهد افول این بیماری منحوس در جامعه هستیم و این اتفاق رخ نمی داد مگر با ایثاری که پزشکان در این عرصه داشتند.

وی با بیان این‌که حضور پزشکان متخصص در مناطق محروم مصداق خدمت به مردم آن هم از نوع صادقانه و خالصانه آن و سفارش خداوند متعال است، گفت: امروز بر ما لازم است که مراتب تقدیر و تجلیل خود را از جایگاه چنین افراد مخلصی در جامعه داشته باشیم و اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما تداوم پیدا کند، باید از شهدا تجلیل شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با تاکید بر لزوم انجام کارهای نو در حوزه بزرگداشت شهدا افزود: تحقق این امر نیازمند همفکری و هم اندیشی است تا بتوانیم برنامه ای رقم بزنیم که برای نسل امروز جذاب و برای آنها تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس امام جمعه یزد آیت الله محمدرضا ناصری استان یزد شهدای مدافع سلامت علوم پزشکی یزد شهدای مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است