Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:48:21 GMT

یازدهمین دوره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۵۴۵۶

یازدهمین دوره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر مصباح ظهر یکشنبه در جلسه سیاستگذاری جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اظهار کرد: این جلسه برای برنامه ریزی جهت برگزاری یازدهمین دوره جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان است.

وی با بیان اینکه در این جلسه به دنبال انتخاب دبیر، شورای سیاستگذاری و میزان اعتبارات پیش بینی شده برای جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان برگزار شده است، افزود: جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان تا قبل از شیوع ویروس کرونا به مدت ۱۰ دوره برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره نشان دهنده هماهنگی دستگاه‌های مختلف شهر لاهیجان است، گفت: وجود این هماهنگی برای برگزاری این جشنواره سبب شده نام جشنواره تئاتر شهروند در تقویم برنامه‌های هنری استان گیلان ثبت شود.

وی به هماهنگی و همکاری خوب و مطلوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری لاهیجان طی ۱۰ دوره گذشته برای برگزاری جشنواره تئاتر شهروند اشاره و اضافه کرد: نتیجه همکاری‌های خوب انجام شده در این سال‌ها تبدیل جشنواره کوچک و محلی شهروند به یک جشنواره ملی و بین المللی است.

مصباح با اشاره به اینکه ساله‌های اخیر شاهد حضور هنرمندان برجسته کشور همانند گلاب آدینه، جواد عزتی، پیمان شریعتی، حسین مسافر آستانه به عنوان داور در این جشنواره بوده ایم، ادامه داد: همین نام‌های بزرگ در حوزه تئاتر کشور نشان دهنده وزن و ثبت جایگاه جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان است.

وی افزود: از نظر کیفیت نمایش‌های اجرا شده در جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان نیز آمار و ارزیابی‌ها نشان دهنده حضور کارگران بزرگ و به نام حوزه تئاتر کشور در این جشنواره است.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در حوزه‌های اجرایی و اداری برگزاری جشنواره تئاتر شهروند مشکلی وجود ندارد، تأکید کرد: در زمینه اعتباراتی که فرمانداری، شهرداری لاهیجان و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیازمند نگاه و حمایت ویژه هستیم.

کد خبر 5490451

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره تئاتر شهروند امیر مصباح فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها ویروس کرونا احتکار کالاهای اساسی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا تنظیم بازار مشهد خراسان رضوی ایلام نظارت و بازرسی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی کوتاه مدت جریان شناسی با موضوع «جریان‌های دین‌گریز ایران» به همت پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار می‌شود.

این دوره با حضور حجت الاسلام مصطفی اسکندری برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان در این دوره گواهی دریافت خواهند کرد.

زمان برگزاری این دوره طی ۱۲ جلسه در روزهای چهارشنبه شش هفته متوالی برگزار می‌شود.

محل برگزاری قم، بلوار ۱۵ خرداد، نبش کوچه ۴، پژوهشگاه مطالعات تقریبی است.

کد خبر 6087246 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود