Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@15:03:21 GMT

خرید تضمینی گندم هرمزگان به ۳۳ هزار تن رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۵۶۹۱

خرید تضمینی گندم هرمزگان به ۳۳ هزار تن رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس اسدپور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نیمه فروردین ماه سالجاری که خرید تضمینی گندم در مناطق شمالی و غربی استان شهرستان حاجی آباد و پارسیان شروع شد تا صبح امروز ۳۳ هزار و ۴۲۰ تن گندم تولید داخلی از کشاورزان هرمزگانی خریداری کرده ایم.

وی افزود: هم اکنون در ۴ مرکز خرید شهرستان حاجی آباد عملیات خرید جریان دارد و خرید تضمینی گندم در شهرستان های میناب، رودان، بستک و پارسیان روزهای پایانی خود را سپری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاون روستای هرمزگان بیشترین مقدار گندم خریداری شده را مربوط به شهرستان حاجی آباد با ۲۷ هزار تن دانست و خاطرنشان کرد: پس از حاجی آباد، شهرستان های رودان، میناب و بستک مجموعاً با بیش از ۵ هزار تن خرید در رتبه های بعدی خرید استان قرار دارند.

اسدپور با اشاره به اینکه ۱۰ مرکز شبکه تعاون روستایی در استان عملیات خرید گندم را عهده دار بودند، از عزم و آمادگی بالای مراکز خرید این شبکه عظیم و مردمی برای تحویل گیری و خرید گندم تولیدی کشاورزان و سایر محصولات تضمینی و حمایتی در سراسر استان خبر داد.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت شده، تاکید کرد: تمام سعی و تلاش دولتمردان بر این است که با تامین اعتبارات مورد نیاز، حاصل دسترنج کشاورزان عزیز به موقع و در زمان معقول و مناسب پرداخت شود.

به گفته او، امسال بر اساس مصوبه شورای اقتصاد هر کیلوگرم گندم معمولی با افت مفید ۴ درصد و افت غیرمفید ۲ درصد به مبلغ ۱۱۵ هزار ریال و گندم دوروم ۱۱ هزار و ۹۲۰ ریال خریداری می‌شود.

کد خبر 5490503

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاون روستایی هرمزگان خرید تضمینی گندم بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها ویروس کرونا احتکار کالاهای اساسی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه تنظیم بازار مشهد خراسان رضوی ایلام نظارت و بازرسی شیراز حاجی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید کرد.

وی در این بازدید از روند خرید محصول کشاورزان خوزستانی و حمل و جابه‌جایی گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به سیلوها و کارخانه‌های آرد استان دیدن کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید گندم در کشور است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش باران در استان خوزستان با همکاری دستگاه‌های مختلف به طور حتم گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز به مراکز استاندارد و سیلوها ارسال می‌شود.

کد خبر 6095324

دیگر خبرها

  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد