Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@03:10:24 GMT

کشف گوشت چرخ‌کرده تقلبی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۵۸۵۶

کشف گوشت چرخ‌کرده تقلبی در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام این خبر گفت:‌ مدتی قبل مأموران کلانتری خاورشهر از فعالیت فردی در تولید و توزیع گوشت‌های تقلبی در میان برخی از رستوران‌ها باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در جریان رصدهای انجام شده مشخص شد که گزارش واصله صحت دارد، تصریح کرد: در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات نیز دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مأموران که نسبت به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اقدام کرده بودند، در روز گذشته با حضور در مخفیگاه وی در خاورشهر این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری، با اشاره به بازرسی از محل دستگیری این فرد اظهارکرد:‌ مأموران در جریان بازرسی از این محل، با حجم انبوه اضافات و ضایعات طیور و احشام روبه‌رو شدند که در بررسی انجام شده مشخص شد متهم با استفاده از چرخ گوشت صنعتی، فضولات کشف شده را با هم مخلوط کرده و به عنوان گوشت چرخ شده و با قیمتی ارزان‌تر به رستوران‌ها فروخته است.

جلیلیان با اشاره به اینکه از محل، حدود ۱۰۰کیلوگرم گوشت چرخ کرده و حدود ۶۰۰ کیلو گرم اضافات و ضایعات طیور و احشام کشف شد، گفت: محل با دستور قضایی پلمب شده و متهم نیز پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده به دادسرا منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با تاکید بر اینکه سلامتی مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: لازم است شهروندان در صورت اطلاع از چنین مواردی مراتب را سریعا از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند؛ چرا که چنین اقداماتی می‌تواند صدماتی جبران ناپذیر به شهروندان وارد کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گوشت کلاهبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی برای بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۴ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092152

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند