Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 محمد علی صلواتی بعد ظهر پنجشنبه در جلسه هم اندیشی معضلات سازمان پایانه‌ها با حضور مدیران استان با اشاره به اینکه پایانه‌ها ویترین شهر اصفهان محسوب می‌شود، اظهار داشت: پایانه‌های مسافربری اولین مکان مواجه مسافر با یک شهر است که تصور آن از یک شهر برگرفته از امکانات، المان‌ها و زیباسازی موجود در پایانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز، وی با بیان اینکه نگاه به پایانه‌ها نباید صرفاً به حمل مسافر منتهی شود، گفت: شهرداری می‌تواند از ظرفیت‌های پایانه‌های مسافربری و شهری استفاده توریستی کند به صورتی که باغ کتاب، باغ موزه، مکان بازی برای کودکان و نمایشگاه خلاقیت به شکل طبقاتی در پایانه‌ها ایجاد شود که مسافران از خدمات بهتری بهره‌مند شوند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اشاره به شیوع کرونا و کاهش آمار سفرها، تصریح کرد: شیوع کرونا تبعات بسیاری را به همراه داشت که تعداد زیادی از رانندگان مسافربری تغییر وضعیت داده و راننده باربری شدند.

افزایش دوربین ثبت تخلف

وی در خصوص ایمنی راه‌ها و کنترل ترافیک، گفت: آمادگی همه جانبه در خصوص نصب دوربین‌ها برای قطع تخلف ناوگان در حوزه باربری و مسافری را داریم، کنترل فنی یکپارچه اقدام مهمی است که اگر بتوانیم به صورت پایلوت در پایانه کاوه جانمایی کنیم، در ارتقای ایمنی ناوگان حمل و نقل شهری و خدمات پایانه‌ها بسیار مؤثر است.

صلواتی ادامه داد: همچنین در برنامه‌های آینده نصب دوربین‌ها در اتوبان کاوه برای کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در دستور کار قرار می‌گیرد و شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند به سامانه ۱۴۰ تماس حاصل کنند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خاطر نشان کرد: کل ظرفیت اتوبوس‌ها برای بارگیری بسته‌ها و بارهای مجاز تعیین شده است، بنابراین امیدواریم در آینده شاهد کاهش مشکلات و تصادفات زنجیره‌ای در جایگاه انبارها باشیم که در این راستا نظارت بر اتوماسیون بارها در پایانه‌ها اهمیت پیدا می‌کند.

چالش باربری‌های تجاری در اتوبوس‌ها

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان نیز در این نشست با اشاره به پذیرش بسیار بالای اصفهان نسبت به گردشگر و مسافر اظهار داشت: در تعطیلات عید فطر آمار خروج مسافران درون شهری از پایانه‌های اصفهان به سایر شهرها حدود ۲۷ هزار و ۳۲۷ نفر و مسافران برون شهری حدود ۶۴ هزار و ۲۸۱ نفر بود و در مجموع کل مسافرت‌ها و خروج افراد از پایانه‌های اصفهان در این ایام حدود ۹۱ هزار و ۶۰۴ نفر گزارش شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر درصد زیادی از مسافران درخواست استفاده از اتوبوس‌های پایانه‌های برای جابه‌جایی و سفر را دارند، قطعاً این اتفاق مزیتی برای شهر اصفهان است.

ابوالفضل توکلی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بحث باربری‌های تجاری در اتوبوس‌ها چالش‌هایی را در پایانه‌های شهری به همراه داشته است، موضوع دفتر باربری‌های غیرمجاز نیز از معضلات شهری به‌شمار می‌رود و نیازمند توجه بیشتر مدیریت شهری به کاهش این مشکلات در شهر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین کودکان خلاقیت مسافران ناوگان حمل و نقل تعطیلات برون شهری ناوگان حمل و نقل شهری سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری پایانه های مسافربری اصفهان پایانه های مسافربری پایانه ها اتوبوس ها حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است، گفت: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر، تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر تکریم و احترام جامعه رسانه‌ای اصفهان از سوی مدیریت شهری اظهار کرد: افزایش ظرفیت نقدپذیری، تکریم اصحاب رسانه و در دسترس بودن مسئولان شهری برای پاسخگویی به جامعه رسانه‌ای اصفهان با هدف ایجاد تعامل و هم‌افزایی با رسانه‌ها رویکرد مدیریت شهری در این دوره بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در سال گذشته به برگزاری ۲۶ جلسه تخصصی با رسانه‌های این کلان‌شهر پرداخته است، افزود: ۴ تور رسانه‌ای و ۲۳ افتتاحیه که در مجموع شامل ۵۳ رویداد می‌شود، سال گذشته از سوی شهرداری این کلان‌شهر با اصحاب رسانه برگزار شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری آماده تعامل با جامعه‌رسانه‌ای و پاسخگویی به آن‌ها است، تصریح کرد: سال گذشته این مجموعه به‌طور مستمر هر هفته با اصحاب رسانه تعامل داشته و در ارتباط بوده است.

معرک‌نژاد با بیان اینکه طی دو سال گذشته شهرداری اصفهان به بسترآفرینی برای ایجاد تعامل بیشتر و ارتباط با رسانه پرداخته است، گفت: سال گذشته ۶۶ برنامه تلویزیونی و حدود ۴۰ برنامه رادیویی با حضور شهردار و مسئولان شهری اجرا شد، همچنین در راستای این بسترسازی و برای بررسی چالش‌ها و مشکلات اصحاب رسانه با خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران این کلان‌شهر نیز ارتباط مکرر و پیوسته‌ای داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم، خاطرنشان کرد: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و رسانه‌ها در این امر خطیر نقش بسیار پررنگ و قابل اهمیتی دارند.

کد خبر 747886

دیگر خبرها

  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم
  • بارسلونا؛ خواهرخوانده‌ای با شاهکارهای معماری برای اصفهان
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • اصفهان، اقلیم معناست
  • خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید