Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@21:25:27 GMT

معرفی نرم افزار حسابداری فرداد + بررسی تحلیلی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۵۹۵۸

معرفی نرم افزار حسابداری فرداد + بررسی تحلیلی

نرم افزارهای حسابداری بعد از ورود کامپیوتر به صنایع پیشرفت زیادی در زمینه حسابداری داشته اند، در این خبر از خبرگزاری فارس یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری که با ورود خود باعث رشد پیشرفت در صنایع مختلف در زمینه حسابداری شده می‌پردازیم.
نرم افزار حسابداری فرداد به عنوان یک نرم افزار یکپارچه حسابداری از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این که از زمان ورود این نرم افزار مالی به بازار چند سالی بیشتر نگذشته است، این نرم افزار در کنار رقیبان خود به خوبی درخشیده و توانسته است جایگاه خود را در بین انبوهی از شرکت های نرم افزاری با دریافت رضایت مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط به دست آورد. در ادامه به بررسی این نرم افزار خواهیم پرداخت. در صورتی که شما هم از جمله افرادی هستید که قصد انتخاب کامل‌ترین نرم افزار حسابداری برای کسب و کار خود را دارید، این خبر را از دست ندهید.

محصولات نرم افزار حسابداری فرداد
با توجه به بررسی‌هایی که شرکت نرم افزار حسابداری فرداد در بازار هدف خود انجام داده است به این نتیجه رسیده است که اکثر نیازهای شرکت‌های فعال در ایران در 4 بسته حسابداری خلاصه می‌شود. می‌توان با طراحی این 4 بسته به اکثر نیازهای شرکت‌ها پاسخ مثبت داد؛ این بسته‌های نرم افزاری ‌عبارتند از:
•    بسته تولیدی نرم افزار حسابداری فرداد
•    بسته بازرگانی نرم افزار حسابداری فرداد
•    بسته خدماتی نرم افزار حسابداری فرداد
•    بسته پیمانکاری نرم افزار حسابداری فرداد

علاوه بر 4 بسته ذکر شده، نرم افزار حسابداری فرداد دارای ورژن ابری نیز می‌باشد که در ادامه این نوشتار علاوه بر معرفی 4 بسته نرم افزار حسابداری فرداد به معرفی نرم افزار حسابداری ابری فرداد نیز پرداخته خواهد شد.

نرم افزار حسابداری تولیدی فرداد
نرم افزار حسابداری تولیدی فرداد با ایجاد قابلیت جمع‌آوری اطلاعات به صورت سیستمی و آنالیز آن‌ها، امکان محاسبه بهای تمام شده مواد اولیه و کالاهای تولید شده و... از صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری نموده و امکان مدیریت منابع مالی را در کمترین زمان ممکن برای مدیران فراهم نموده است.
بسته حسابداری تولیدی فرداد از 5 زیرسیستم حسابداری، دریافت و پرداخت، اموال و دارایی ثابت، مدیریت فروش و مشتریان و تامین کنندگان و انبار تشکیل شده است. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های بسته نرم افزار تولیدی فرداد ‌عبارتند از:
•    محاسبه قیمت تمام شده مواد مصرفی در تولید محصول
•    پوشش کلیه عملیات دریافت و پرداخت همچون نقد، چک، حواله بانک
•    برخورداری از روش‌های استاندارد و قابل تنظیم کاهش استهلاک اموال
•    محاسبه سود و زیان فروش محصولات تولیدی در بازه زمانی روزانه، ماهانه و سالانه
•    صدور رسید تولید و حواله مصرف

نرم افزار حسابداری بازرگانی فرداد
نرم افزار حسابداری بازرگانی فرداد با ایجاد امکان طراحی و چاپ انواع فاکتور‌های خرید و فروش با توجه به قوانین مالیاتی، محاسبه ارزش افزوده و درج مبلغ آن در فاکتورها، تعریف انواع عوامل افزاینده و کاهنده، ثبت تخفیفات و هزینه‌های حمل و نقل در فاکتورها و.... مدیریت هزینه‌ها را دقیق‌تر و آسان‌تر نموده است. این نرم افزار همچنین امکان اتخاذ تصمیمات مهم به کمک گزارشات تحلیلی را برای مدیران فراهم نموده است.
بسته حسابداری بازرگانی فرداد از 4 زیرسیستم حسابداری، دریافت و پرداخت بازرگانی، مدیریت فروش و مشتریان، تامین کنندگان و انبار بازرگانی و حقوق و دستمزد تشکیل شده است. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار حسابداری بازرگانی فرداد ‌عبارتند از:
•    ارائه گزارشات مالیاتی و ترازنامه‌ای
•    قابلیت صدور یک چک برای چند حساب مختلف
•    تهیه گزارش از موجودی انبار، وضعیت مشتریان بدهکار و بستانکار
•    روش‌های قابل تنظیم کاهش استهلاک و تهیه گزارشات با تعریف مشخصات فنی اموال
•    دریافت کلیه اطلاعات مربوط به عملکرد ماهانه پرسنل و محاسبه اضافه‌کاری و سایر مزایا
نرم افزار حسابداری خدماتی فرداد
نرم افزار حسابداری خدماتی فرداد با ایجاد امکان صدور فاکتور فروش به صورت ترکیبی، مدیریت دقیق و ارائه ریز گزارشات تنخواه و صندوق و حساب‌های بانکی، ثبت اسناد حسابداری در بخش اسناد خزانه و... مدیران شرکت‌های خدماتی را در هنگام بررسی اطلاعات و اتخاذ تصمیم‌های مهم و تاثیرگذاری برای شرکت همراهی می‌کند.
نرم افزار حسابداری خدماتی فرداد از 3 زیر سیستم حسابداری، دریافت و پرداخت خدماتی و مدیریت فروش و مشتریان تشکیل شده است. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار حسابداری خدماتی فرداد ‌عبارتند از:
•    امکان ثبت هزینه‌های مربوط به خدمات ارائه شده
•    مشاهده مانده حساب مشتری از فاکتور خدمات
•    گزارش سود و زیان و درصد فروش به تفکیک انبار، کالا، مشتری و…

نرم افزار حسابداری پیمانکاری فرداد
نرم افزار حسابداری پیمانکاری فرداد با ایجاد امکان محاسبه جداگانه سود هریک از پیمان‌ها، ارائه گزارشات مرور حساب‌ها جهت بررسی سود و زیان یکجای پیمان‌ها، محاسبه بهای تمام شده کالاهای درجریان ساخت، ثبت حساب‌های تفصیلی شناور و... امکان مدیریت همزمان چند پروژه را برای مدیران فراهم نموده است.
بسته حسابداری پیمانکاری فرداد از 4 زیرسیستم حسابداری، تامین کنندگان و انبار، دریافت و پرداخت و حقوق و دستمزد و... تشکیل شده است. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های بسته نرم افزار حسابداری پیمانکاری فرداد ‌عبارتند از:
•    ثبت فاکتور مصرف مصالح در پروژه‌ها به تفکیک
•    مقایسه هزینه‌ها و سود و زیان پروژه‌ها به صورت درصدی و نموداری
•    صدور خودکار اسناد کسر و اضافه موجودی در انبارگردانی
•    هشدار سررسید چک‌ها و مدیریت چک‌های دریافتنی و پرداختنی در نرم افزار پیمانکاری
•    امکان مدیریت اسناد و ثبت پرداخت حقوق و دستمزد با تعریف چند پروژه

نرم افزار حسابداری ابری فرداد
با گذشت زمان و پس از ورود کامپیوترها به صنایع مختلف و به خصوص در ایران با افزایش سرسام آور هزینه های سخت افزاری و نگهداری کامپیوتر و حقوق مدیران آی تی ، نیاز مشتریان به بستری که بدون خرید تجهیزات سخت افزاری و هزینه های نگهداری و تعمیرات بتوانند از نرم افزار حسابداری قدرتمند استفاده کنند باعث شد شرکت نرم افزاری فرداد نرم افزار خود را بر بستر ابر ارائه دهد. اینگونه هزینه‌های خرید سخت افزار را از دوش مشتری برداشته تا مشتری فقط اجاره ماهیانه لایسنس نرم افزار را بپردازد که با این روش تا 10 برابر در هزینه‌های اولیه سازمان صرفه جویی به عمل خواهد آمد.
فرداد به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری ابری با ثبت اطلاعات و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مشتریان در سرور‌های خود، سبب جلوگیری از صرف هزینه‌های هنگفت توسط کارفرمایان برای ایجاد زیرساخت‌های سخت افزاری لازم جهت استقرار نرم افزار شده است.
با استفاده از نرم افزار حسابداری ابری فرداد کارفرمایان دیگر بابت امنیت، ذخیره، نگهداری و پشتیبان‌گیری از اطلاعات خود نگرانی نخواهند داشت؛ زیرا تمام این فرآیند‌ها در سرور‌های شرکت نرم افزاری فرداد انجام شده و مشتریان در هر نقطه کشور فقط با اتصال به اینترنت ‌می‌توانند اطلاعات خود را در نرم افزار ثبت نموده، عملیات محاسباتی را انجام داده و گزارش‌های مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

نرم افزار حسابداری چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
هر محصولی که در بازار رقابتی امروز بخواهد فعالیت کند باید ویژگیهای برتری نسبت به رقبا داشته باشد تا بتواند در این دریای سرخ رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشد، در صنعت نرم افزار هم نرم افزار حسابداری که توانسته باشد رضایت بسیاری از مدیران سازمان را به خود جلب کند نشان از برتری آن نسبت به رقبا دارد. ویژگیهای کلیدی نرم افزار حسابداری فرداد را بعد از بررسی دقیق به صورت زیر مشخص کرده ایم.

•    پشتیبانی از 7 سطح تفصیلی برای گزارش های کامل حسابها
•    سرعت بالا و کاربر پسند بودن نرم افزار
•    پشتیبانی قوی و خدمات پس از فروش به همراه آموزش رایگان
•    عدم انجام اسناد دوبل و امکان صدور اسناد حسابداری به صورت اتوماتیک
•    ارائه گزارش های تحلیلی و کاربردی خرید و فروش فصلی، ارزش افزوده و و اظهارنامه مالیاتی
•    امکان تعریف محدودیت دسترسی برای کاربران
•    به روز بودن با قوانین مالیاتی و استانداردهای حسابداری
•    قیمت مناسب نسبت به ویژگیهای دریافتی

امکان دانلود رایگان نرم افزار حسابداری
نرم افزار حسابداری فرداد به عنوان یک نرم افزار‌ حسابداری شرکتی کاملا یکپارچه با ارائه 4 بسته حسابداری خدماتی، بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری نیاز‌های کسب و کارهای مختلف را پوشش می‌دهد. با استفاده از این نرم افزار مدیران شرکت‌های کوچک و متوسط ‌می‌توانند انواع گزارشات حسابداری را در سطوح مختلف تهیه و تحلیل نمایند.

اگر قصد آشنایی بیشتر با نرم افزار حسابداری فرداد را دارید یا می‌خواهید ابتدا با این نرم افزار کار کرده و قابلیت‌های آن را بسنجید، به سایت فرداد به آدرس www.fardadgroup.com مراجعه نمایید و دمو رایگان این نرم افزار را دانلود کنید.

بسیاری از مشتریان فرداد ابتدا با نرم افزار به صورت رایگان کار کرده و پس از بررسی کامل نرم افزار نسبت به خرید ان اقدام کرده‌اند. شما همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان فروش شرکت نرم افزاری فرداد با شماره 43027-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام/ 3140

منبع: فارس

کلیدواژه: نرم افزار حسابداری فرداد حسابداری فرداد فرداد نرم افزار مالی نرم افزار یکپارچه حسابداری برخی از مهم ترین ویژگی نرم افزار حسابداری فرداد فرداد نرم افزار حسابداری نرم افزار حسابداری ابری دریافت و پرداخت شرکت نرم افزار بسته حسابداری نرم افزار تشکیل شده نرم افزار نرم افزاری سود و زیان سخت افزار هزینه ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند

بنابر آنچه اقتصاد۲۴ نوشته است، علی اکبر رائفی پور که سال‌ها در محافل رسانه ای او را با مدرک فوق دیپلم یا کارشناسی حسابداری معرفی می‌کردند بالاخره مدرکش منتشر شد و مشخص شده که وی کارشناس حسابداری دانشکاه پیام نور شاهد را با معدل ۱۵ دارد.

در بسیاری از محافل علمی مدرک دانشگاه پیام نور صرفا برای ارائه به دستگاه‌های دولتی برای افزایش حقوق! شناخته می‌شود و بار علمی ندارد. نکته قابل توجه نمره زبان فارسی رائفی پور بوده که ۱۳ است و در مقابل نمره زبان خارجی وی ۱۴ است.

رائفی پور که اخیرا در قامت یک نظریه پرداز اقتصادی خود را مطرح می‌کند نمره درس "توسعه اقتصادی" و "پول و ارز بانکداری" وی هر دو ۱۳ شده است!

دیگر خبرها

  • افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند
  • افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی
  • افشای مدرک تحصیلی رائفی پور /نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی /معدل کارشناسی چند بود؟
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس