Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:19:06 GMT

معاون دادستان؛ کشف ۹ تن برنج احتکار شده در یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۵۹۸۲

معاون دادستان؛ کشف ۹ تن برنج احتکار شده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حامد رهبر از  کشف ۹ تن برنج احتکار شده در یاسوج خبر داد و گفت: با وصول خبر مردمی به سامانه سامد مبنی بر برنج احتکار شده در یکی از انبار های یاسوج موضوع در دستور کار قرار گرفت.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت : با وصول گزارش مردمی  حدود ۹ تن برنج  در انباری شناسایی و با صدور دستور قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مهر و موم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق خط ارتباطی سامد کهگیلویه و بویراحمد با شماره ۰۹۱۷۲۱۰۹۷۷۳ گزارش‌های خود را برای بررسی و پیگیری از طریق پیام رسان‌ها به صورت محرمانه ارسال کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس برنج احتکار شده معاون دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود

دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است