Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@14:41:30 GMT

اولتیماتوم پلیس به سارقان خشن

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۶۰۲۹

اولتیماتوم پلیس به سارقان خشن

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تاکید که پلیس به هیچ عنوان وقاحت و جسارت سارقان خسن را تحمل نکرده و قاطعانه با آن برخورد خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سردار حمید هداوند با اشاره به اینکه سرقت از جمله مولفه‌هایی است که امنیت و آرامش جامعه را برهم می زند، گفت: همه تلاش خود را بکار بسته‌ایم تا مقتدرانه و ضربتی با سارقان و به تبع آن با مالخران برخورد جدی و مستمری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ سارقانی که به صورت تیمی فعالیت دارند و اقدام به سرقت‌های خشن می‌کنند، غالبا با سوء استفاده از گستردگی و حجم بالای جمعیت موجود در تهران از این موضوع بهره‌برداری می‌کنند. برخورد اینگونه سارقان نشان دهنده این موضوع است که این افراد از عدم شناخته شدن و ساکن نبودن در تهران سوء استفاده کرده و دست به اقدامات مجرمانه می‌زنند.

هداوند با تاکید بر اینکه مجرمان مطمئن باشند به هر کجای کشور متواری شوند، حتما شناسایی و دستگیر خواهند شد، گفت:‌ سارقان ممکن است به دلیل سکونت در خانه‌های مجردی یا برگشتن به سکونت‌گاه‌های خود در نقاط مختلف کشور، بتوانند چند وقتی را از دست پلیس فرار کنند اما مطمئن باشند که پلیس به سطحی از توانمندی دست پیدا کرده است که در نهایت آن‌ها را دستگیر خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه وقاحت و جسارت سارقان در سرقت‌های خشن را بر نمی‌تابیم، گفت: برخورد مقتدرانه پلیس با سارقان و مالخران به صورت مستمر در دستور کار است و سارقان مطمئن باشند که دیر یا زود دستگیر خواهند شد.

منبع:آنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت سارقان سارقان زورگیر پلیس نیروی انتظامی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سارق اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر