Web Analytics Made Easy - Statcounter

 روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رحمدل بامری در نشست تخصصی در خصوص برگزاری "میزبانی بوکس بزرگسالان کشور گفت:حدود ۵۰۰ نفر شرکت کننده ، کادر فنی و داوران در استان حضور پیدا می‌کنند و این فرصت مناسبی جهت معرفی جاذبه ها و فرهنگ منطقه است و برای رسیدن به این هدف تمامی دستگاه های اجرایی باید همکاری کنند و پای کار بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: تعامل، همکاری و حمایت‌های مضاعف و جهادی تمام دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان را می‌طلبد که با استفاده بهینه از این میزبانی ملی، چهره واقعی و مثبت استان را به تصویر بکشیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از طریق این رویداد ملی و مهم می‌توانیم به همه کشور ثابت کنیم که این استان از امن‌ترین نقاط کشور محسوب می‌شود و این میزبانی بهترین فرصت است.

او گفت: تشکیل کمیته‌های مختلف با مدیریت قوی، این امکان را ایجاد خواهد کرد که در کنار این میزبانی ارزشمند، اهداف مهمتری را نیز در راستای توسعه سیستان و بلوچستان رقم بزنیم.

بامری گفت: معرفی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مختلف از فضای گردشگری و صنایع دستی و پروژه‌های مهم عمرانی گرفته تا توانمندی هنرهای ناب زنان و مردان این سرزمین، فرصت طلایی در جهت بهره‌مندی از شبکه‌های سه و ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

او گفت: با اهدای صنایع دستی بی‌نظیر و هدایای فرهنگی به ورزشکاران و مهمانان ملی، استفاده بهینه جهت معرفی شاخص‌ها و ظرفیت‌های ناب سیستان و بلوچستان داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست، آماری از افتخارات کسب شده توسط ورزشکاران استان در هفته گذشته ارائه کرد و گفت: رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان و انتخابی تیم ملی از تاریخ ۲۶ اردیبهشت تا سوم خرداد ماه به میزبانی زاهدان در مجموعه ورزشی امام علی(ع) برگزار می شود.

ادهم کرد گفت:برگزاری چنین میزبانی هایی در سیستان و بلوچستان سبب کشف استعدادها و همچنین کسب تجربه ورزشکاران استان جهت حضور در رقابت‌های جهانی و آسیایی می شود.

او گفت:برای اینکه این میزبانی به بهترین شکل ممکن انجام شود تقسیم کار صورت گرفته و وظایف هر دستگاه مشخص شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان ورزش بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان