Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@03:48:17 GMT

مزایا و معایب تخت تاشو

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۶۲۵۰

مزایا و معایب تخت تاشو

 

آیا قصد خرید تخت تاشو دارید؟ چقدر با این نوع تخت آشنا هستید؟ بهتر است در ابتدا با مزایا و معایب این تخت‌ها آشنا شوید و سپس با دید بازتر اقدام به خرید کنید. تخت تاشو در سال‌های اخیر مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است و مانند هر محصول دیگری، ویژگی‌های مثبت و منفی خاص خود را دارد. به کمک اطلاعات این بخش با مزایا و معایب تخت تاشو آشنا شده و به‌آسانی تخت مناسب خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزایای تخت‌های تاشو؛ تخت‌های محبوب بازار

تخت‌های تاشو یکی از محبوب‌ترین تخت‌ها در بازار هستند که طرفداران خاص خود را داشته و مانند هر محصول دیگری مزایا و معایبی دارند. آیا از مزایای این تخت‌ها مطلع هستید؟ در بخش‌های بعدی با تعدادی از مهم‌ترین مزایای تخت تاشو آشنا خواهیم شد. به شما پیشنهاد می‌دهیم برای آشنایی با بهترین برند تخت تاشو به تولیدی بلج مراجعه کنید.

تخت تاشو؛ مناسب برای خانه‌های کوچک

دلیل اصلی طراحی تخت تاشو، اتاق‌هایی با متراژ پایین هستند. این تخت‌ها جای بسیار کمی اشغال می‌کنند و استفاده بهینه از فضای اتاق خواب را تا حد قابل‌توجهی افزایش می‌دهند. اگر اتاق خواب کوچکی دارید، تخت‌های تاشو بهترین گزینه برای شما هستند.

قابلیت جابه‌جایی تخت تاشو یک مزیت مهم است

از مزایای دیگر تخت‌های تاشو می‌توان به قابلیت جابه‌جایی آن‌ها اشاره کرد. البته جابه‌جایی به این معنی نیست که می‌توانید آن‌ها را از این اتاق به آن اتاق حمل کنید. این تخت‌ها داخل دیوار یا کمد تعبیه شده و در زمان دلخواه باز یا بسته می‌شوند. تخت‌های تاشونده وقتی جمع هستند فضای بسیار خوبی در اختیارتان قرار می‌دهند. شما می‌توانید هنگام بیداری تخت را جمع کرده و از اتاقتان برای سایر امور و فعالیت‌ها مثل ورزش، استفاده کنید. این تخت‌ها برای تخت‌ خواب یک نفره یا دونفره کاملا مناسب هستند و طرح‌ها و مدل‌های مختلف آن‌ها در بازار موجود است.

تخت‌های تاشو به سادگی مونتاژ می‌شوند

تخت‌های تاشو بسیار ساده مونتاژ می‌شوند و استفاده از آن‌ها آسان است. این تخت‌ها اغلب یک قلاب دارند که باز و بسته می‌شود و تخت را محکم نگه می‌دارد و در آن‌ها از قفل ایمنی تخت تاشو استفاده شده است. هنگام خرید تخت تاشونده حتما به نوع قفل و کیفیت آن توجه کنید. قفل‌های بی‌کیفیت، موجب باز و بسته شدن ناگهانی تخت شده و امنیت شما را به خطر می‌اندازند. تخت‌های تاشوی دیواری نیز با استفاده از فنر طراحی شده و با یک فشار ساده، در داخل دیوار جای می‌گیرند.

تخت‌های تاشو؛ مروری بر معایب این تخت‌های محبوب

پس از برشمردن مزایای تخت‌های تاشو حالا نوبت به بررسی معایب آن‌ها رسیده است. این تخت‌ها خالی از ایراد نیستند و قطعا معایب متعددی دارند. شما می‌توانید با کنارهم گذاشتن خوبی‌ها و بدی‌های یک محصول در نهایت اقدام به خرید کرده یا از خرید آن صرف‌نظر کنید. در بخش‌های بعدی به تعدادی از قابل‌توجه‌ترین معایب تخت تاشو خواهیم پرداخت.

خرابی بدنه تخت در تخت‌های تاشو بسیار رایج است

برای ساخت بدنه تخت‌های تاشو از متریال مختلفی استفاده می‌شود. این تخت‌ها مدام در حال باز و بسته شدن هستند و استفاده از متریال‌های بی‌کیفیت باعث خرابی سریع آن‌ها می‌شود. ام دی اف با میزان فشردگی بالا، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ساخت تخت تاشو است. پیشنهاد ما این است که هنگام خرید این کالاها حتما به کیفیت بدنه توجه کنید. هرچه مواد به‌کاررفته در آن مرغوب‌تر باشد، عمر متوسط تخت نیز بیشتر می‌شود.

جک تخت تاشو همواره در معرض خرابی قرار دارد

جک تخت تاشو یکی از مهم‌ترین اجزای این تخت‌ها است که باید بسیار باکیفیت باشد. در این تخت‌ها اغلب از جک پمپی استفاده می‌شود که اگر نامرغوب باشد، بسیار سریع خراب شده و کارایی تخت را با اختلال مواجه می‌کند.

در اینجا لازم به ذکر است که مزایای تخت‌های تاشونده به اندازه‌ای است که معایب اندک آنها را پوشش داده و این محصولات را به کالایی بسیار محبوب در بین سنین مختلف تبدیل کنند.

چه عواملی در قیمت تخت تاشو موثر هستند؟

عوامل متعددی در قیمت تخت تاشو موثر هستند. برای مثال، نوع و جنس بدنه، جنس پروفیل‌های فلزی، کارخانه تولیدکننده و اندازه تخت، تاثیر مستقیم روی قیمت این محصول دارند. برای تهیه تخت‌های تاشوی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه، پیشنهاد ما این است به تولیدی‌های داخلی مراجعه کنید. این تولیدی‌ها با حذف واسطه‌ها، قیمت کالاهای خود را کاهش داده و آن‌ها را با نرخ پایین‌تر در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

خرید تخت تاشوی باکیفیت از گروه تولیدی بلج

در این بخش تلاش کردیم مهم‌ترین مزایا و معایب تخت تاشو را برای شما شرح دهیم تا با دید بازتری تصمیم به انتخاب و خرید این محصولات بگیرید.

گروه تولیدی بلج با سه دهه سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید انواع تخت و سرویس خواب، میز،‌ صندلی، کنسول و شلف دیواری، همواره در تلاش است تا محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه را در اختیار مشتریان قرار دهد. این تولیدی با شعار «پرداخت کمتر، انتظار بیشتر» در طول این سال‌ها اعتمادها را جلب کرده و همواره در حال ارتقای محصولات و خدمات خود است. ارسال رایگان، پرداخت در محل، حذف واسطه‌ها و خرید اقساط، گوشه‌ای از مزایای گروه تولیدی بلج است. برای خرید بهترین تخت‌های تاشو به سایت این تولیدی به آدرس bolej.ir مراجعه کرده یا با شماره 53138-021 تماس بگیرید.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: تخت تاشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ محمد برزعلی افزود: پیش بینی می‌کنیم امسال بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تُن انواع محصول ازجمله گندم، جو و کلزا برداشت شود.

وی از کشاورزان خواست: محصولات خود را فقط به مراکز مجاز تحویل دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • ببینید | واکنش زاکانی به افشای قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!
  • ۵ مورد از معایب بی‌خوابی و شب‌بیداری را بدانید
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ