Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:50:20 GMT

مقام قرقیز: آمریکا روسیه را هدف گرفته اما به ما ضربه می‌زند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۶۲۸۴

مقام قرقیز: آمریکا روسیه را هدف گرفته اما به ما ضربه می‌زند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، «عادل بایسالوف» معاون نخست وزیر قرقیزستان با اشاره به دیدار اعضای کابینه با هیأت بانک جهانی اظهار داشت: چند روز پیش هیأت بزرگی از بانک جهانی وارد قرقیزستان شد.

بایسالوف گفت: «عاقل بیک جباراف» نخست وزیر قرقیزستان که اخیراً به واشنگتن سفر کرده هیات بانک جهانی را بسیار تحت تأثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اولین بار در دو سال گذشته، هیئت ما در یک رویداد بین المللی حضور یافتند و مقامات آمریکا دریافتند که یک تیم قدرتمند به حکومت رسیده است. آنها البته با بسیاری از مسائل مخالف هستند. هیات ما تاکید کرده که 30 سال به شما گوش دادیم، اما متأسفانه هیچ اتفاق خوبی نیفتاد و اکنون یک دولت مردمی ایجاد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: قرقیزستان به شدت به عوامل خارجی به ویژه در مورد انتقال پول به روسیه وابسته است.

بایسالوف افزود: از هیات بانک جهانی خواستیم به واشنگتن این موضوع را منتقل کند که وقتی با کشور خاصی تنش ایجاد می‌کند در واقع ما را دو برابر مجازات می‌کند.

معاون نخست وزیر ادامه داد: این امر را در دوران کووید-19 به خوبی درک کردیم. تاثیر منفی بیش از این واقعیت‌هاست به طوری که صدها هزار مهاجر با مشکلات رو به رو شدند و نتوانستند پول را به قرقیزستان بفرستند. وضعیت اکنون دقیقاً به همین منوال است که آنها روسیه را هدف گرفته‌ اما  به ما ضربه می‌زنند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: واشنگتن بانک جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ شرکت ۵۰ گروه جهادی خوزستان در طرح عهد خدمت موجب شد این استان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.
طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد. در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
در این گروه‌های جهادی خوزستان، هزار و ۱۹۲ دانشجو حضور داشتند که از نظر تعداد پس از استان تهران رتبه دوم را کسب کردند. خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفت. توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها بود.

دیگر خبرها

  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است