Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و جواد بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان و هیات همراه با دکتر حمید سجادی وزیر ورزش وجوانان در دفتر کار وی دیدار کرد.

این دیدار در راستای بررسی مشکلات و موانع توسعه ورزش استان و پیگیری‌های لازم در راستای رفع کردن آنها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این دیدار با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان که برخی سال‌ها از افتتاحش می‌گذرد با گذر زمان فرسوده شده و هزینه دو برابری را ایجاد می‌کند و نیاز به تکمیل و بهره‌برداری از آنها از اولویت‌های اداره کل است، تصریح کرد: حمایت‌های وزارتی در این راستا مشکل‌گشا خواهد بود و مردم استان را از سرانه ورزشی بالاتری بهره‌مند می‌کند، چرا که استان زنجان سرانه کمتری از میانگین سرانه ورزشی کشور را داراست و این اهمیت موضوع را دوچندان می‌کند.

جواد بازرگان در ادامه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ورزش استان خواستار حمایت و همکاری وزارت در راستای جذب و حمایت حداکثری از قهرمانان در حوزه قهرمانی و عرصه‌های مختلف حوزه همگانی شد.

گفتنی است: در این دیدار همچنین رایزنی‌هایی برای توسعه تیم‌ها و حضور در لیگ‌ها بویژه در رشته فوتبال که روزی زنجان حرفی در این رشته برای گفتن داشته ولی امروز وضعیت تیم‌داری جالبی در استان وجود ندارد با حضور رئیس هیات فوتبال استان صورت گرفت.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: رایزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر دوشنبه در دیدار مدیران شهری آلاشت با بیان اینکه سوادکوه و شهر آلاشت یک ظرفیت برای استان مازندران است، افزود: صنایع مختلفی در آلاشت وجود دارد و می توان از آن برای جذب توریست و گردشگر استفاده کرد زیرا ورزش بخش مهمی است و باید در آلاشت روی آن سرمایه گذاری کرد.

رجبی از مرمت و بازسازی اماکن ورزشی شهر آلاشت گفت و ادامه داد: وظایف دولت خدمتگزاری است و ما سعی می‌کنیم هر قولی که می دهیم را عملی کنیم از این رو مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت بزودی و ظرف مدت مشخص شده، رفع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: باید برنامه ریزی صورت دهیم تا در آینده از ظرفیت شهر آلاشت در بحث گردشگری و توریسم ورزشی به درستی بهره ببریم.

شهردار آلاشت در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در طول این مدت نگاه ویژه‌ای به شهر آلاشت داشت که از این بابت از ایشان تشکر دارم.

امین مستوفیان از موقعیت‌های عالی شهر آلاشت در بحث ورزشی سخت گفت و افزود: توجه به ورزش آلاشت می تواند در بحث گردشگری و توریسم ورزشی کمک شایانی به ورزش استان و بحث گردشگری داشته باشد.

کد خبر 6092407

دیگر خبرها

  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش