Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:25:06 GMT

بهره برداری موقت از راه دسترسی به فرودگاه ساری

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۶۴۰۸

بهره برداری موقت از راه دسترسی به فرودگاه ساری

سهراب طور گفت:در راستای ارتقای ایمنی تردد به منظور سهولت دسترسی به فرودگاه بین المللی ساری، با تلاش شبانه روزی مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان، راه دسترسی به فرودگاه مورد بهره برداری موقت قرار گرفت.

عملیات اجرایی جاده فرودگاه ساری (محور جوادالائمه) بطول ۶ کیلومتر از سال ۱۳۸۶ آغاز و در سال ۹۰ مورد بهره برداری قرار گرفته بود، با توجه به طرح توسعه فرودگاه ساری این اداره کل با همکاری اداره کل فرودگاه‌های استان نسبت به تهیه طرح واریانت انتهای مسیر اقدام و عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۷ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می‌گوید: این واریانت بطول حدود یک کیلومتر بوده و تاکنون تا سطح نهایی لایه اول آسفالت به اتمام رسیده است.

به گفته طور خاطر به جهت هدایت ترافیکی این مسیر این اداره کل نسبت به اجرای جدول (میدان و حاشیه) بطول حدود یک هزار متر اقدام کرده است.

همچنین به جهت راه ارتباطی شهریارکنده به روستای زاری محله با توجه به طرح توسعه فرودگاه این اداره کل نسبت به اجرای راه جایگزین بطول حدود ۱۱۰۰ متر اقدام که حدود ۴۰۰ آن تا سطح نهایی آسفالت به اتمام رسیده و مابقی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان محول شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه ساری راه و شهرسازی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: در بعد اقتصادی باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی خلیج فارس برای اشتغال‌زایی ودرآمدزایی برای کشور استفاده کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077178 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت