Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس پلیس استان بوشهر از شناسایی مزرعه ماینر و کشف ۶۳۱ عدد قطعات و تجهیزات دستگاه تولید رمز ارز (ماینر) به ارزش ۱۳ میلیارد تومان خبر داد. - اخبار استانها -

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر باتأکید بر برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی اظهار داشت: در اجرا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با خودروهای حمل کالای قاچاق، مأموران انتظامی استان حین گشت به 2 دستگاه خودروی وانت حامل بار مشکوک و آنها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در بازرسی از خودروهای مذکور 15 دستگاه موتور کامل خارجی مستعمل خودروهای سبک ، 10گیربکس خودروهای سبک که فاقد مجوز قانونی بودند کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان حدود 21 میلیارد ریال اعلام شده است افزود: 2 متهم در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف 631 تجهیزات ماینر

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کشف مزرعه رمز ارز دیجیتال خاطر نشان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان درپی رصد اطلاعاتی، از  فعالیت مزرعه استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در یک تالار مطلع و برای  بررسی بیشتر به محل اعزام شدند.

سوسنی از کشف یک مزرعه رمز ارز دیجیتال در چغادک بوشهر خبر داد و بیان کرد: مأموران انتظامی بوشهر با همکاری کلانتری چغادک در بازرسی از این محل موفق شدند 631 عدد قطعات و تجهیزات تولید رمز ارز (ماینر) کشف کنند.

محکومیت 200 میلیاردی برای قاچاق ماینر در شهرستان‌های استان تهراناستفاده از کولر گازی در ادارات خراسان شمالی ممنوع شد/ کشف 1034 دستگاه ماینر100 دستگاه ماینر غیرمجاز در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش این دستگاه‌ها را 13 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند تصریح کرد: در این راستا 2 نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

افزون بر 300 تن کالای اساسی کشف و ضبط شده است

وی با اشاره به برخورد با احتکار کالاهای اساسی و بررسی انبارها افزود: از آغاز اجرا طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکنون افزون بر 300 تن کالای اساسی احتکار شده در استان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف کالاهای احتکار شده از شش انبار در شهرهای مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: از این انبارها گوشت مرغ، شکر، برنج و روغن به ارزش 15 میلیارد تومان کشف و در بازار توزیع عرضه شد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتظامی استان میلیارد تومان استان بوشهر ارز دیجیتال رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین شنبه شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز هشتم اردیبهشت، افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران است که در این نمایشگاه، شرکت‌ها و تولیدکنندگان از ۷۰ کشور جهان شرکت دارند و شرکت‌های بوشهری نیز با کیفیت خوبی حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی بویژه در حوزه صادرات‌محور از استان بوشهر در این نمایشگاه مشارکت دارند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از نکات مهم این نمایشگاه، حضور استان در توسعه زنجیره ارزش محصولات راهبردی از جمله آبزیان و خرما است.

باستین تصریح کرد: در ۲ سال اخیر در تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده و امیدوارم با تداوم این روند شاهد بهبود تولید و اشتغال باشیم.

وی اضافه کرد: از تجار و بازرگانان استان بوشهر می‌خواهم که ضمن ارائه توانمندی‌های استان بوشهر، از توانمندی‌های سایر کشورها نیز بازدید و از نقاط قوت آنها نهایت بهره را ببرند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: برپایی نشست‌های دوجانبه با شرکت‌های داخلی و خارجی از دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی یادآور شد: سال گذشته، در حاشیه این نمایشگاه با هیأت اقتصادی روسیه نشست‌هایی برگزار و یک هیأت اقتصادی و بازرگانی نیز از بوشهر به روسیه اعزام و در ارتباط با تبادل تولیدات، رایزنی خوبی انجام شد.

کد خبر 6090443

دیگر خبرها

  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو