Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره دیدار دوستانه ملی پوشان قبل از شروع جام ملت‌ها گفت: آرژانتینی‌ها مانند ما از چند ماه دیگر باید در مسابقات کوپا شرکت کنند و به همین دلیل به یک تاریخ مشخص رسیدیم و قرار شد اواسط تیر به آرژانتین برویم و با آن‌ها ۲ دیدار دوستانه انجام دهیم. مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین با پاراگوئه هم که یکی از تیم‌های قدرتمند جهان است صحبت کردند تا به آنجا آمده و با آن‌ها هم بازی دوستانه‌ای داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتسال کشورمان برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات جام ملت‌های آسیا قرار است به آرژانتین رفته تا در آنجا ۲ دیدار دوستانه با این تیم و یک بازی هم با پاراگوئه انجام دهد. بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال کشورمان برابر آرژانتین در روزهاى هشتم و دهم جولاى مصادف با ١٧ و ١٩ تیر برگزار می‌شود.

بازی با آرژانتین به بالا رفتن تجربیات بازیکنان کمک می‌کند

شمسایی گفت: یکی از فواید بازی با آرژانتین این است که ۴۰ روز بعد از بازی با این تیم باید در مسابقات جام ملت‌ها حاضر شویم و این دیدار برای ما می‌تواند بسیار مفید باشد، زیرا بازیکنانی که برای اولین بار  به تیم ملی دعوت شدند و تاکنون هیچ بازی رسمی انجام نداده اند، بازی با آرژانتین می‌تواند به بالا رفتن تجربه آن‌ها بسیار کمک کند. برای من مهم نیست که آرژانتین با چه ترکیبی رو به روی ما ظاهر می‌شود، بلکه مهم این است که ما با تیمی بازی داریم که فراتر از جهان است و قطعا رویداد بسیار بزرگی برای فوتسال ما خواهد بود.

تیم ملی فوتسال آرژانتین در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ به مقام قهرمانی رسید و در دوره قبل این رقابت‌ها که در لیتوانی برگزار شد، عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

احتمال زیاد مسابقات لیگ با یک هفته تاخیر شروع می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اگر مسابقات لیگ یک اوایل تیر تمام شود می‌توانیم از ۲ هفته بعد مسابقات لیگ برتر را آغاز کنیم. همچنین اگر بتوانیم قبل از شروع جام ملت‌ها ۹ هفته از مسابقات لیگ را آغاز کنیم، بازیکنان قطعا با آمادگی بالایی راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شوند. با اتفاقی که برای بازی با آرژانتین افتاده فکر می‌کنم بازی‌های لیگ برتر با یک هفته تاخیر شروع شود. ما اگر می‌خواهیم به هدفی که داریم برسیم باید با سازمان لیگ و باشگاه‌های لیگ برتری همکاری لازم را داشته باشیم.

سازمان لیگ برتر فوتسال ابتدا قرار بود بازی‌های لیگ برتر را از ۱۷ تیر شروع کند، اما حالا با انجام بازی دوستانه تیم ملی برابر آرژانتین این تاریخ دستخوش تغییر خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد بازی‌ها با یک هفته تاخیر یعنی از ۲۴ تیر شروع شود.

بیشتر بخوانید

تیم ملی فوتسال با ۲۵ بازیکن به آرژانتین می‌رود بین ترابیان و سفال منش سوء تفاهم به وجود آمد

شمسایی گفت: بعد از اتفاقاتی که بین من و ترابیان در سال‌های گذشته افتاده بود خودم با او تماس گرفتم و سعی کردم از تجربیات دیگران استفاده کنم، حتی از ترابیان خواهش کردم تا در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند. حرف‌هایی که بین او و سفال منش زده شد سوء تفاهم بود و امثال ترابیان و درودگر آنقدر کارهای بزرگ انجام داده اند و ما همیشه احترام آن‌ها را نگه داشته ایم.

عباس ترابیان رئیس سابق کمیته فوتسال چندی پیش در گفت و گویی که با باشگاه خبرنگاران جوان داشت اعلام کرد که می‌خواست به تیم ملی برای بازی‌های دوستانه کمک کند، اما سفال منش (مربی تیم ملی فوتسال) قبل از آن در جایی اعلام کرد کادرفنی تیم ملی می‌تواند برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهد و قصد دارد دست دلالان را کوتاه کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال وحید شمسایی تیم ملی فوتسال آرژانتین بازی با آرژانتین تیم ملی فوتسال مسابقات لیگ جام ملت ها لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال کشورمان با برتری ۴ بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین بار به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید.

از ابتدای این مسابقات یک گردن‌بند و پلاک روی سینه وحید شمسایی توجهات را به خودش جلب کرد و با توجه به نوع لباس پوشیدن سرمربی تیم ملی، این موضوع بیشتر به چشم آمد.

طبق پیگیری‌های خبرنگاران مشخص شد نام حضرت زهرا (س) روی این پلاک نقش بسته است. شمسایی این پلاک را از زمان بازیگری خود روی گردن‌بندش می‌انداخت و با توسل به نام صدیقه طاهره وارد مسابقات می‌شد.

در واقع این پلاک برای اسطوره فوتسال کشورمان خوش یمن بوده است.

نکته مهم این است که با وجود پاره شدن بخشی از زنجیر این گردنبند، شمسایی همچنان علاقه زیادی به استفاده از آن دارد.

بیشتر ببینید:

تصاویری زیبا از جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات قهرمانی آسیا کد خبر 848098 منبع: فارس برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی ورزش تایلند

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم