Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: برخی علت این نگرانی را وخامت حال ملک سلمان می دانند و برخی دیگر دلیل آن را به تهدید امریکایی ها در پی دیدار رییس سازمان سیا با ولیعهد عربستان مرتبط می دانند. 

رسانه های خبری در روزهای اخیر اخباری از دیدار « محمد بن سلمان » با رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ( سیا ) و گفت وگوی وی با ولیعهد عربستان سعودی درباره بازار نفت و خرید تسلیحات چینی از سوی ریاض  خبردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری «عربی ۲۱» به نقل از پایگاه «اینترسپت» نوشت که «ویلیام برنز» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی در شهر جده عربستان دیدار و گفت و گو کرده است.  

پایگاه «اینترسپت» به نقل از سه منبع مطلع اضافه کرده که این دیدار زمانی برگزار شده است که مقامات بلند پایه آمریکا آخرین تلاش‌های خود را برای درخواست از عربستان سعودی جهت افزایش تولید نفت و منصرف کردن ریاض از خرید

تسلیحات چینی انجام می‌دادند.  

بر پایه این گزارش، رئیس سیا در این دیدار همچنین بر لزوم آزادی بازداشت شدگان خاندان سلطنتی توسط مقامات سعودی تاکید کرد. 

با این وجود عربستان سعودی هفته گذشته تاکید کرد به برنامه تولید نفت خود پایبند است و هر گونه درخواست آمریکا برای افزایش تولید را رد کرد. 

از سوی دیگر  دیوان پادشاهی عربستان هفته گذشته اعلام کرد ، بنا به تصمیم پزشکان معالج ، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی مدتی را در بیمارستان بستری خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، دیوان پادشاهی عربستان به مدت زمانی که ملک سلمان بنا به تصمیم پزشکان باید در بیمارستان بستری باشد، اشاره نکرد.

بر اساس این گزارش ، پزشکان بیمارستان تخصصی ملک فیصل جده بعد از ظهر امروز (یکشنبه) همچنین بر روی پادشاه سعودی آزمایش کولونوسکپی انجام دادند که نتیجه آن رضایت بخش بود.

دیوان پادشاهی سعودی افزود : این پزشکان توصیه کردند که ملک سلمان مدتی را در بیمارستان "استراحت" کند.

پیشتر دیوان پادشاهی عربستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ملک سلمان بن عبدالعزیز عصر دیروز برای انجام برخی معاینات پزشکی به بیمارستان رفت.

منبع: الف

کلیدواژه: دیوان پادشاهی ملک سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان