Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@08:50:11 GMT

حقیقت‌پور: بازگشت اعتماد عمومی زمان‌ می‌برد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۶۸۶۴

حقیقت‌پور: بازگشت اعتماد عمومی زمان‌ می‌برد

به گزار سایت فردا، به نقل از سایت خبرسراسری، منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا، درباره این موضوع گفت: «به‌نظرم می‌رسد که این اوضاع خوب است ما دولت‌هایی شبیه ماهی داریم و مردم آب آن هستند؛ اگر این آب نباشد ماهی‌ها می‌میرند لذا دولت به‌عنوان ماهی نباید آن آب را پس بزند و فراری دهد. هرچه دولت بیشتر با مردم کار کند و حرف بزند برنده‌تر است این صحبت‌های رئیسی ضمن اینکه کار مثبتی بود اما خیلی دیر انجام شد این دو ماه هم که گفته اند نقدینگی می‌دهیم دیر انجام شده است باید از اول دولت مشخص می‌کردند که برنامه چیست مردم باید توجیه شوند و هر چه مردم بیشتر توجیه شوند پشت انقلاب می‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا به‌نظر می‌رسد آقای رئیسی و همکارانشان باید بیشتر صحبت کنند البته کسانی صحبت کنند که مردم آن ها را قبول دارند.از اقتصاد کسی باید حرف بزند که اقتصاد می‌داند».

او در ادامه درباره میزان اقناع مردم نسبت به صحبت‌های رئیس جمهور افزود: «به مردم شوک وارد شده است و اگر بخواهند اعتماد را برگردانند زمان می‌برد. حتی مجلس شوکه شده است بالاخره شرط‌هایی در بودجه گذاشته بودند اما الان شوک شده‌اند و باید ریکاوری بشوند. باید این کشتی به گل نشسته اقتصاد را به ساحل زلال هدایت کرد».

این فعال سیاسی سپس درباره روند پیش رو نسبت به گرانی‌ها و کاهش میزان اعتبار دولت میان جامعه اشاره کرد: «دولت باید اعتماد مردم را کسب کند مردم ما مردم خوبی‌اند اگر به این مردم بها دهند و آنها را توجیه کنند نتیجه می‌گیرند. ما با درک و اقناع مردم حیات پیدا کرده‌ایم. من چون کار اجرایی کرده‌ام این اقدامات جراحی را لازم می‌دانم ولی باید ببینیم جراح کیست و مریض کیست؟ شرایط لازم برای عمل جراحی فراهم است؟آیا ریکاوری لازم است؟مسلما اصلاح یارانه ها لازم است اما به شرطی که طبقه مستضعف تحت فشار قرار نگیرند.تامین رفاه حداکثری برای مردم باید مورد توجه قرار بگیرد لذا ضمن اصلاح کژراهه های اقتصادی نباید اجازه آزمون و خطا و کار ناپخته دهیم.عمل جراحی را دست پرستار نمی دهند بلکه جراح متخصص باید انجام دهد. دولت نباید عجله کند که در چند ماه همه اهداف را پیش ببرد کاش موردی پیش می رفتند».

حقیقت‌پور در پایان درباره احتمال استیضاح برخی وزرا گفت: «من گفتم آقای رئیسی باید از جابه‌جایی وزرا استقبال کند و برخی وزرا کارآمدیشان زیر سؤال است. وزیر صمت در بخش بازرگانی و خودروسازی کارنامه قابل قبولی ندارد وزیرکار در به کارگیری چهره‌های کارآمد پرونده درستی ندارد».

منبع: فردا

کلیدواژه: دولت گرانی منصور حقیقت پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است

فرمانده فراجا گفت: امروز پلیس جمهوری ایران مفتخر و مستحضر به حمایت مردم عزیز و انقلابی است که در حقیقت با جوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خودشان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرتیپ احمدرضا رادان روز پنجشنبه _سیزدهم اردیبهشت_ در اجتماع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب ضمن عرض ارادت به خانواده شهدا و جانبازان اظهار کرد: امروز در یکی از مقدس ترین نقاط اصفهان عزیز یعنی در کنار مزار شهدای دفاع مقدس، شهدای حریم، حرم و امنیت و سلامت، در محضر شهدا با شهدا برای حفظ خون شهدا تکلیفی الهی قانونی و شرعی در جهت انجام حکمی الهی و شرعی و قانونی افتخار پلیس شما شد تا به اجرا در بیاید.

وی افزود: قصه پر غصه حیا و عفت و حجاب و عفاف که در همه اعصار دشمن ما را آزار داده مال دیروز و امروز نیست، از زمانی که تلاش کردند تا به ساحت مقدس حضرت زهرا جسارت کنند در حقیقت نقشه شوم برای حجاب و عفاف پایه ریزی شد.

فرمانده فراجا ادامه داد: دشمن خیلی تلاش کرد که شبهه های فراوانی ایجاد کند. آزادی که دین ما به مردم داده هیچ جا نیست. از بی‌بی سی ها و اینترنشنال ها که نوکر جیره بگیر هستند سوال کنیم که از دانشگاه های آمریکا و فرانسه و انگلیس چه خبر؟ از دختری که ستم‌وار به او حمله می‌شود چه خبر؟ و در نهایت از شعار زن زندگی آزادی چه خبر؟ آن‌ها دموکراسی را برای خودشان تعریف می‌کنند. امروز ما آزادی را به سبک دین، انقلاب و شهیدانمان تعریف می‌کنیم.

رادان تصریح کرد: دشمن در برنامه‌ریزی خود به یک نکته توجه نداشت و آن مردم ما بودند. امروز پلیس جمهوری ایران مفتخر و مستحضر به حمایت مردم عزیز و انقلابی است که در حقیقت با جوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خودشان هستند.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 750153

دیگر خبرها

  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود