Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون کشتی دیداری داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در محل فدراسیون کشتی، با علیرضا دبیر رئیس، شیدا شهریان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون و اعضای تیم ملی کشتی آلیش بانوان دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون کشتی در این دیدار با قدردانی از حضور کاظمی پور در جمع بانوان آلیش کار گفت: اینکه که قبل از اعزام تیم آلیش بانوان به رقابت های آسیایی قرقیزستان در جمع آن ها حضور یافتید، قطعا به آن ها روحیه می دهد، چراکه به این باور می رسند که علاوه بر فدراسیون کشتی، وزارت ورزش و جوانان نیز حامی آن ها است.   دبیر با اشاره به اینکه نگاه وزارت ورزش و جوانان به آلیش بانوان باید مانند سایر رشته های ورزشی باشد، ادامه داد: مهمترین مشکلات بانوان ورزشکار ما، بحث اشتغال، تحصیل و پاداش است که امیدوارم با پیگیری دکتر کاظمی پور در وزارت ورزش و جوانان، این موارد مرتفع گردد.   در ادامه کاظمی پور با قدردانی از زحمات مسئولان فدراسیون به جهت حمایت از بانوان آلیش کار گفت: دغدغه فدراسیون کشتی در مورد بانوان ورزشکار، دغدغه ما در وزارت ورزش و جوانان است و قطعا مواردی که در این جلسه مطرح شد، در دستور کار ما قرار دارد.   همچنین جلسه ای با حضور کاظمی پور و اعضای تیم ملی آلیش بانوان برگزار شد که هر یک از ورزشکاران و مربیان دغدغه های خود را با معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان درمیان گذاشتند.   در پایان این جلسه نیز کاظمی پور برای تیم ملی آلیش بانوان در مسابقات آسیایی قرقیزستان آرزوی موفقیت کرد. در این جلسه همچنین مبلغ ۱۲۰۰ دلار از سوی فدراسیون کشتی بعنوان پاداش به اعضای تیم اعزامی به قرقیزستان اهداء شد.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی آلیش بانوان کاظمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران