Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@10:33:52 GMT

توقيف موتورهاي سنگين هزار و 400 سي سي ميلياردي

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۶۹۳۷

خبرگزاری آریا- جانشین انتظامی استان مازندران از توقیف 3 دستگاه موتورسنگین خارجی 1400 سی سی قاچاق به ارزش 16 میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد، خبر داد.           
به گزارش خبرنگار آریادفترمازندران درشهرستان ساری، سرهنگ "سید موسی حسینی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم شهروندان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    
وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی، افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی، 3 دستگاه موتورسیکلت سنگین "1400 سی سی" فاقد مدارک قانونی را شناسایی و متوقف کردند.  
جانشین انتظامی استان مازندران ارزش موتورسیکلت های توقیفی را بر اساس نظر کارشناسان 16 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: موتورهای سنگین قاچاق به پارکینگ انتقال و راکبان آن نیز پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ حسینی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده اینگونه موارد در کمترین زمان ممکن موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توقیف موتورهای سنگین هزار و 400 سی سی میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بم در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت از سوی یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم افزود: ماموران هنگام بازرسی از خودروی این متهم ۳۲ کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد می کند. 
میرزادی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد