Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:50:18 GMT

واحدهای صنفی متخلف در شهرستان پاکدشت شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۷۲۲۷

واحدهای صنفی متخلف در شهرستان پاکدشت شناسایی شدند

حجت فضلعلی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با آغاز اجرای طرح هدمندی یارانه‌ها و مردمی کردن اختصاص ارز ترجیحی، طرح تشدید نظارت و بازرسی اقدام مشترک با حضور ۱۰ تیم دونفره متشکل از ادارات صمت، جهاد کشاورزی ،تعزیرات، اتاق اصناف و  بسیج اصناف در قالب قرارگاه شهید امانی با هماهنگی فرمانداری نسبت به بررسی وضعیت بازار مصرف از تهیه تا توزیع کالاهای اساسی اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح بر نحوه تهیه و توزیع اقلامی نظیر روغن، نان، شکر، محصولات سلولزی، برنج، مواد شوینده ، لبنیات و مرغ منجد نظارت مستمر و قانونی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به بازرسی صورت گرفته از ۳۱۰ واحد صنفی در پنجمین روز اجرای این طرح گفت: در حوزه اداره صمت و جهاد کشاورزی، بازرسان از ۱۷۰ واحد واحد صنفی بازدید کردند که در نتیجه این بازرسی‌ها،  ۴ واحد متخلف با عناوین کم‌فروشی، گرانفروشی، ممانعت از فروش و یا فروش اجباری اقلام را شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

فضعلی از توزیع ۱۵ تن مرغ منجمد بین عوامل توزیعی شهرستان با قیمت ۴۵ هزار تومان به واحد صنفی و ۴۸ هزار تومان به مصرف کننده به عنوان اقدامی در مسیر ایجاد تعادل بین  عرضه و تقاضا خبر داد.

وی با اشاره به بلوک بندی شهرستان به بخش‌های کوچک‌تر برای رسیدگی به تمامی واحدهای صنفی گفت: بلوک های تقسیمی برای بازرسی مناطق فرون آباد، خاتون آباد، شریف‌آباد، حصار امیر و شهرک انقلاب برعهده ادارات صمت و جهاد کشاورزی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پاکدشت با اشاره به فعالیت اتاق اصناف و بسیج اصناف قرارگاه شهید امانی در پنجمین روز از طرح تشدید نظارت گفت: بازرسان اتاق اصناف و بسیج اصناف در پنجمین روز از اجرای این طرح، از ۱۴۰ واحد صنفی بازدید کرده و ۵ واحد متخلف را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی مسئولیت بازرسی عوامل توزیعی مرغ منجمد بر اساس لیست تنظیمی واعلام شده و نظارت بر فعالیت نانوایان را از وظایف اتاق اصناف و قرارگاه شهید امانی بسیج اصناف اعلام کرد.

وی از آمادگی بازرسی اداره صمت نسبت به دریافت شکالات مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ خبر داد و افزود: روز گذشته ۳۵ مورد شکایت به بازرسان اداره صمت اعلام شد که از این تعداد، ۱۳ مورد مربوط به کمبود روغن، ۱۰ مورد کمبود و گرانی مرغ، ۸ مورد در خصوص کیفیت پائین نان و ۴ مورد مربوط به تعطیلی واحدهای نانوایی بود که به سرعت و در محل به این شکایات رسیدگی شد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها فرون آباد خاتون آباد سازمان تعزیرات حکومتی شریف آباد پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرون آباد خاتون آباد سازمان تعزیرات حکومتی فرون آباد خاتون آباد سازمان تعزیرات حکومتی شریف آباد پاکدشت اتاق اصناف بسیج اصناف واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون