Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دستور رئیس جمهور مبنی بر پرداخت یارانه کمک معیشتی جدید به حساب تمام یارانه بگیران، سخنگوی اقتصادی دولت توضیحاتی درباره چگونگی اجرای این دستور ارائه کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت همزمان با اعلام دستور رئیس جمهور مبنی بر پرداخت یارانه کمک معیشتی جدید به حساب تمام یارانه بگیران، در گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد: با دستور رئیس جمهور بنا شد، تمام افرادی که یارانه بگیر هستند و تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه نقدی بوده اند، در صورتی که خودشان همچنان متقاضی باشند برای ماه اول یارانه کمک معیشتی جدید به حساب آن‌ها واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین گفت: وزارت رفاه ظرف یک ماه باید به این تقاضا‌ها رسیدگی کند و اگر تقاضا درست بود، این مبلغ آزاد خواهد شد و خانوار می‌توانند استفاده کنند.

وی تأکید کرد:، ولی در صورتی که مستنداتی مبنی براینکه خانوار جز دهک دهم است، وجود داشت، گزارش‌های مربوط به ارزیابی دهک بندهی‌ها ارسال می‌شود تا مردم در جریان نحوه دهک بندی خانوار قرار بگیرند.

گفتنی است، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد کمک‌معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده، اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند و متقاضی تجدیدنظر در دهک‌بندی فعلی هستند، واریز شود.

رئیس جمهور در این جلسه گفت: اصل بر اعتماد به خوداظهاری مردم است لذا مبلغ کمک‌معیشتی ماه اول، به حساب این افراد نیز واریز شود تا به‌محض تأیید درخواست متقاضیان از سوی دستگاه‌های مسئول، این مبلغ توسط آن‌ها قابل برداشت گردد و در ماه‌های آتی نیز همانند سایر مشمولان، بتوانند مبلغ کمک‌معیشتی را دریافت نمایند.

رئیسی در این جلسه تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است حداکثر ظرف یک ماه، این درخواست‌ها را بررسی و نتیجه نهایی را به سرپرستان خانوار اعلام نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیسی خاندوزی یارانه جدید کمک معیشتی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم

امشب ۲ میلیون تومان بابت هدیه روز معلم از سوی دولت به حساب فرهنگیان شاغل کشور واریز خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مرادصحرایی؛ وزیر‌ آموزش و پرورش امروز در برنامه پاسخگویی مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه بعد از اجرای رتبه‌بندی معلمان میانگین حکم آنها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است، اظهار کرد:  البته معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق‌التدریس جبران کنند. تلاش می‌کنیم به معلمان خدمت کنیم و امشب دولت خدمتی به معلمان خود خواهد کرد.

اگرچه وزیر‌ آموزش و پرورش نوع خدمت و هدیه‌ای که برای فرهنگیان درنظر گرفته شده است را اعلام نکرد اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که قرار است امشب 2 میلیون تومان به حساب فرهنگیان شاغل واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • هدیه روز معلم امشب به حساب معلمان واریز می‌شود
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن