Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:17:36 GMT

بازدید وزیر آموزش و پرورش از پژوهشگاه رویان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۷۴۱۵

بازدید وزیر آموزش و پرورش از پژوهشگاه رویان

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و هیأت همراه، روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ از پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی بازدید کردند. در این بازدید، دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی و دکتر عبدالحسین شاهوردی، رئیس و جمعی از معاونین پژوهشگاه رویان، وزیر آموزش و پرورش را همراهی می‌کردند.

وزیر آموزش و پرورش ابتدا از ساختمان سلول درمانی و پزشکی بازساختی بازدید کرد و با دانش آموزان و دبیرانی که در مرکز آموزشی سلول‌های بنیادی برای دیدار و آشنایی با این مرکز حضور داشتند، گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بازدید، نوری از پژوهشکده زیست شناسی و فناوری سلول‌های بنیادی پژوهشگاه رویان بازدید کرد و در جریان این بازدید حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی، خلاصه‌ای از مهم‌ترین فعالیت‌های این پژوهشکده را تشریح کرد.

کد خبر 5490685 علی قدمی

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی یوسف نوری پژوهشگاه رویان شهرداری تهران علیرضا زاکانی شهردار تهران شورای شهر تهران یوسف نوری دادستانی تهران یارانه بنیاد شهید و امور ایثارگران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران قوه قضاییه آلودگی هوا باستان شناسی وزارت آموزش و پرورش نمایندگان مجلس وزیر آموزش و پرورش پژوهشگاه رویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.


در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.


براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.


دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.


برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.


جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:


یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر


سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • وزیر آموزش و پرورش : ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ امسال ۷۲ هزار معلم جذب می شوند
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ببینید | ادعای رییس پژوهشگاه رویان برای احیای نسل دایناسور توسط انسان
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد