Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شکست ۲ بر ۱ پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان با برد استقلال تهران در اهواز مقابل فولاد خوزستان همراه شد تا آبی‌پوشان پایتخت پس از پنج قهرمانی متوالی سرخ‌ها بتوانند این عنوان را در فصل جاری به اسم خود ثبت کنند.

پرسپولیس در حالی مقابل زردپوشان اصفهانی تن به شکست داد که این تیم در پنج دیدار گذشته خود تنها ۶ امتیاز کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک پیروزی، سه تساوی و یک شکست حاصل تلاش شاگردان یحیی گل محمدی در بهار ۱۴۰۱ بوده است تا این تیم فاصله ۹ امتیازی با رقیب سنتی پیدا کرده و جام را در اختیار آنها قرار دهد.

همین امر باعث افزایش انتقادات از عملکرد فنی بازیکنان و مربیان پرسپولیس شده است اما با این حال تعدادی از بازیکنان تیم همچنان مشکلات مدیریتی را دلیل اصلی عمد نتیجه‌گیری عنوان کرده‌اند. حمید مطهری مربی پرسپولیس نیز در روزهای محرومیت یحیی گل محمدی به طور مداوم از عدم توجه کافی به مجموعه تیم صحبت کرد تا سرخ‌ها اینگونه بهانه‌جویی کنند.

این در حالی است که اعضای تیم به جز سرمربی پرسپولیس، تا کنون ۶۰ الی ۶۵ درصد دریافتی داشته‌اند و گل محمدی نیز دریافتی ۷۵ درصدی را در حسابرسی باشگاه امضا کرده است.

عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس نه تنها صدای هواداران بلکه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را نیز در آورده است تا آنها از درویش بخواهند ضمن دعوت از یحیی گل محمدی دلایل او برای ناکامی در هفته‌های اخیر را جویا شوند.

از این رو سرمربی سرخپوشان قرار است نشستی را با مدیرعامل باشگاه برگزار کند تا او را در جریان موضوعات قرار دهد.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم قطعی خود برای جریمه تمام اعضای تیم و کسر درصدی از قرارداد بازیکنان را گرفته است که ابتدا به گل محمدی و سپس به تمام بازیکنان ابلاغ می‌شود.

کد خبر 5490703

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان مهدی طارمی هندبال فرهاد مجیدی کشتی فرنگی جودو پرتغال تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال پورتو گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش

به گزارش همشهری آنلاین در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کد خبر 847597 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام