Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:12:10 GMT

نواقص تصفیه خانه فاضلاب شهری دهلران مرتفع شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۷۶۶۰

نواقص تصفیه خانه فاضلاب شهری دهلران مرتفع شد

سعید رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از بازدید میدانی دادستان و جانشین دادستانی از تصفیه خانه، بلافاصله برای رفع نقص و تأمین قطعات مورد نیاز این تسویه خانه در دستور کار مجموعه آب فاضلاب استان و شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: رفع و تعمیر کیت‌های کلر زنی برای تزریق کلر و کلریاسیون فاضلاب، رفع و تعمیر سنسورهای پایش برای آزمایش و تجزیه و تحلیل مواد شیمایی میکروبی آب، پاکسازی و لایروبی کانال‌های ورودی فاضلاب از جمله موارد فنی بودند که در کوتاه‌ترین زمان با نظارت میدانی همکاران رفع نقص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر بیان داشت: لوله گذاری خروجی در محوطه تصفیه خانه و ساماندهی خروجی خارج از تصفیه خانه در حوزه کاری این اداره بود که خوشبختانه با تلاش و جدیت همکاران در حال انجام است.

رئیس اداره آب فاضلاب شهرستان دهلران ادامه داد: بخشی از کار خارج از اختیارات و حوزه کاری آب فاضلاب است که امیدواریم دستگاه‌های مرتبط در روند تکمیل و حل مشکل پای کار باشند و آب فاضلاب آمادگی لازم برای همکاری را دارد.

وی گفت: شهروندان یقین داشته باشند که توجه به سلامت مردم و محیط زیست از جمله موضوعات مهم است که در بحث فاضلاب شهری در دستور کار این اداره است

هفته گذشته بود که دادستان و جانشین دادستانی به صورت میدانی از تصفیه خانه دهلران بازدید کردند که به خاطر مشکلاتی که سلامت عمومی را تهدید می‌کرد فرجه زمانی ۱۰ روزه برای حل مشکلات به آب فاضلاب شهری دهلران از سوی دادستانی داده شده بود.

کد خبر 5490605

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و فاضلاب شهری شهرستان دهلران دادستانی دهلران بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا هدفمندی یارانه ها احتکار کالاهای اساسی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه تنظیم بازار مشهد خراسان رضوی نظارت و بازرسی شیراز اردبیل تصفیه خانه آب فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست خواف گفت: بدنبال شکایت این اداره و در پی اخطار مکرر به یکی از واحدهای غیر مجاز جمع آوری ضایعات در شهر خواف و توجه نداشتن به اخطارها و رفع نواقص لازم متصدی این واحد همزمان با هفته زمین پاک ( هفته اول اردیبهشت) با حکم دادگاه به ۶ ماه حبس تعزیزی محکوم شد.    سعید شفیعیان افزود: اداره حفاظت محیط زیست خواف ضمن اخطار به واحدهای غیر مجاز جمع آوری پسماند از آنها برای رفع نواقص تعهد می گیرد ولی برخی از این واحدها نسبت به اجرای تعهد کوتاهی می کنند   وی ادامه داد: به این منظور شکایتی از یک واحد جمع آوری پسماند این شهرستان در مرجع قضایی ارایه و متصدی با رای قاضی به رفع نواقص و تحمل حبس محکوم شد.   شفیعیان اظهار کرد: با عنایت به تعریف واحدهای جمع آوری ضایعات در ردیف ۲۴ آیین نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری، دستگاههای ذیل این آیین نامه باید در جهت ساماندهی این مشاغل طبق درخواست و انتظارات مردمی فعال تر عمل کنند.   خواف با یک میلیون هکتار وسعت از وسیع‌ترین عرصه‌های طبیعی در بین شهرستانهای استان خراسان رضوی برخوردار و دارای یک منطقه حفاظت شده، یک تالاب ملی و ۲ منطقه شکار ممنوع است.   عرصه‌های طبیعی خواف از نظر حیات وحش جانوری، زیستگاه گونه‌های تحت حمایتی چون پلنگ ایرانی، قوچ و میش وحشی، آهو، فلامینگو و حواصیل و تعدادی دیگر گونه‌های نادر پرندگان و حیات وحش است.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.      

دیگر خبرها

  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد