Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد پاسدار میغانی گفت: بسته‌های معیشتی سال گذشته به ارزش ۲۷ میلیارد و ۵۴۹ میلیون ریال به همت گروه‌های جهادی در سطح شهرستان توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی میامی می گوید: ۳۴طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال، خرید ۱۶ سری لوازم منزل شامل یخچال، پتو و آبگرمکن با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیون ریال، و ۳۹ کارت هدیه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال در سال گذشته در مناطق کم برخوردار بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، برگزاری کارگاه مشاوره با حضور نوجوانان دبیرستانی با محوریت آسیب‌های اجتماعی، برگزاری اردوی‌های جهادی یک روزه در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان از برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در میامی است.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی بسیج سازندگی میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از پرداخت ۵۶۰ میلیارد ریال انواع زکات در استان خبر داد و گفت: این زکات جمع آوری شده شامل ۳۵۸ میلیارد ریال زکات فطریه، ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال زکات کفارات، ۵۷ میلیارد ریال زکات واجب و ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات مستحب بوده است.
جمال شیبه افزود: زکات جمع‌آوری شده برای امور محرومین و نیازمندان، کمک به تهیه جهیزیه، هزینه در بخش درمان، استفاده در حوزه تحصیل، آزادی زندانیان و احداث و مرمت مسکن نیازمندان صرف می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی