Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر آسیابی در جلسه با شاکیان پرونده موج‌های آبی گنبدکاووس که به منظور نحوه‌ رسیدگی و تعیین تکلیف این پرونده برگزار شد گفت: دی ماه پارسال با موافقت شاکیان با متهم این پرونده که هم اکنون به قید وثیقه آزاد است، یک سال برای تکمیل این طرح فرصت داده شد، اما با گذشت چهار ماه از زمان آزادی، به تعهد خود عمل نکرده و تا کنون اقدام قابل توجهی برای پیشرفت طرح انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر آسیابی گفت: امروز با درخواست شاکیان ادامه رسیدگی قضایی به پرونده در اسرع وقت در دستور کار قرار گرفت تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پرونده رسیدگی و به مرحله اجرای احکام برسد.

رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان امروز با مالباختگان پرونده کثیرالشاکی موج آبی گنبدکاووس امروز در سالن جلسات دادگستری این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

پرونده موج‌های آبی گنبدکاووس با نزدیک به ۳۰۰ شاکی یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی استان است که رئیس قوه قضاییه در سفر آذر ماه پارسال خود به استان، اختیارات ویژه به رئیس کل دادگستری گلستان برای تعیین تکلیف این پرونده اعطا کرد.

در این پرونده شاکیان به امید تحویل مغازه در این طرح تفریحی، گردشگری، سهام خریدند، اما پس از گذشت نزدیک به ۹ سال این طرح همچنان نیمه کاره مانده بود.

دی ماه پارسال با توافق مالباختگان به سرمایه گذار یکسال برای تکمیل این طرح فرصت داده شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری گلستان موج های آبی آبی گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رقابت‌های امروز در هشت دور هزار، هزار و دویست و هزار و ۶۰۰ متری برگزار شد و چابکسواران با ۸۸ راس اسب به مدان آمدند.

بنیامین جرجانی با برتری در سه دور نخست این رقابت‌ها بهترین چابکسوار امروز بود. او با اسب‌های مردان عاشوری، ایلدا و آلتین بالام سه دور نخست برنده شد.

دور چهارم عارف قانقرمه با تیمسار، دور پنجم بهرام بینایی با تیپ بابا، دور ششم محمدخوجملی با بلاتو، دور هفتم الله بردی طویی با کوارک و دور هشتم هم آرمین آق آتابای با آلبارس یوسف رضا برنده شدند.

چابکسواران اسب‌های برتر، مالکان اسب‌ها و مربیان آنها در مجموع امروز ۱۴ میلیارد ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری