Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از فدراسیون فوتبال،‌ رای صادره به شرح زیر است: مستندا به مواد ۲، ۳، ۴، ۵، ۹، ۲۹، ۳۰، ۳۳، ۳۷، ۴۱، ۵۸، ۶۱ و ۶۲ آیین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال و مواد ۷، ۲۳، ۲۶ ، ۲۷ و ۳۸ اساسنامه فدراسیون فوتبال و مواد ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۲۴، ۲۵ و ۷۶ آیین نامه اخلاق فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، بدینوسیله اعلام می گردد آقایان شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون، علی سلیمانی صرمی به عنوان خزانه دار، حسن کامرانی فر به عنوان دبیرکل فدراسیون، وحید فدایی به عنوان رئیس دپارتمان مالی و محمد بابازاده درویش به عنوان رئیس اسبق دپارتمان حقوقی به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و به موجب دادنامه مورخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱:
الف) شهاب الدین عزیزی خادم به محرومیت از دو سال هر نوع فعالیت در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی
ب) علی سلیمانی صرمی به محرومیت از یکسال هر نوع فعالیت در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی
ج) حسن کامرانی فر به پرداخت ۴۰۰میلیون ریال جزای نقدی
د) وحید فدایی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی
و) محمد بابازاده به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی
(محرومیت مطابق ماده ۳۸ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال شامل هر گونه فعالیت اعم از داور، بازیکن، مربی، پزشک، فیزیوتراپ و فعالیت های مشابه، هرگونه فعالیت های اداری و مدیریتی در حوزه فوتبال، شرکت در دوره های آموزشی، نامزدی در هر گونه انتخابات فوتبالی، واسطه گر و کارگزاری رسمی مسابقات می باشد) محکوم گردیده اند، لذا مستدعی است مراتب به متشاکیان ابلاغ و تفهیم شود:
۱-مستند به بند ۱ ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق و بند ۴ ماده ۱۰۳ آیین نامه انضباطی محرومیت مندرج در رای فوق بلافاصله به محض صدور اجرا و ارائه درخواست تجدیدنظرخواهی مانع اجرای حکم یا توقف اجرای آن نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲-در صورت داشتن درخواست تجدیدنظرخواهی با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق ظرف مدت یک هفته لایحه اعتراضیه منضم به رسید پرداخت هزینه دادرسی در وجه فدراسیون فوتبال را به کمیته اخلاق ارسال کنند.

کد خبر 676664 برچسب‌ها عزیزی خادم- رئیس فدراسیون فوتبال خبر مهم فدراسیون فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال خبر مهم فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال آیین نامه اخلاق ریال جزای نقدی عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف