Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تاتنهام با تک گل «هری کین» از سد برنلی گذشت تا به طور موقت جای آرسنال را در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال انگلیس بگیرد.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم‌های تاتنهام و برنلی از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر و در هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم میزبان با یک گل به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل این مسابقه در دقیقه هشتم وقت اضافه نیمه نخست توسط هری کین از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا ستاره ملی‌پوش زنبق‌ها زننده گل سه امتیازی تیمش در این دیدار حساس و دشوار باشد.

شاگردان آنتونیو کونته با این برد ۶۸ امتیازی شده و به طور موقت جای آرسنال را در رده چهارم جدول رده‌بندی گرفتند. آنها امیدوارند تا تیم میکل آرتتا در این هفته متوقف شود تا جای توپچی‌ها را در رده چهارم گرفته و در نهایت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند.

برنلی نیز با شانزدهمین باخت این فصل خود از ۳۶ بازی ۳۴ امتیازی باقی ماند و در رده هفدهم جای گرفت. آنها با امتیاز مشابه بالاتر از لیدزیونایتد در جدول ایستاده‌اند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: هری کین ، آنتونیو کونته ، لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هری کین آنتونیو کونته لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی

سرمربی فعلی میلان شانس بیشتری نسبت به کونته برای نشستن روی نیمکت ناپولی دارد.

طرفداری | استفانو پیولی احتمالاً فصل آینده دیگر سرمربی میلان نخواهد بود اما ممکن است باز هم او را در سری آ ببینیم.

به گزارش اسکای ایتالیا، ناپولی که در فصل جاری سه مربی مختلف را روی نیمکتش دید، در تابستان 2024 با مربی جدیدی قرارداد امضا خواهد کرد. با توجه به جدایی احتمالی استفانو پیولی از میلان در پایان فصل، این سرمربی به گزینه اصلی ناپولی برای هدایت این تیم در فصل آینده و جانشینی فرانچسکو کالزونا تبدیل شده است. به خصوص که اورلیو دی لورنتیس احساس می کند می تواند پروژه ای طولانی مدت را با این سرمربی 58 ساله آغاز کند.

وینچنزو ایتالیانو نیز یکی از سرمربی های مد نظر ناپولی است اما سرمربی فیورنتینا در حال حاضر کاملاً روی پایان فصل تمرکز کرده، به خصوص که آن ها بازی های مهمی در لیگ کنفرانس اروپا دارند و در نتیجه انتظار نمی رود به این زودی با تیمی پای میز مذاکره بنشیند. دو سرمربی دیگری که به نیمکت ناپولی لینک شده اند، جان پیرو گاسپرینی و آنتونیو کونته هستند. به نظر می رسد سرمربی آتالانتا بدون توجه به این علاقه، در برگامو خواهد ماند. مذاکرات بین ناپولی و کونته نیز در مرحله پیشرفته ای قرار ندارد، به خصوص که عقد قرارداد با این سرمربی ایتالیایی هزینه زیادی خواهد داشت و اورلیو دی لورنتیس باور دارد سرمربی سابق یوونتوس و اینتر مناسب یک پروژه بلند مدت نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • (ویدئو) شوت دیدنی الیوت؛ گل چهارم لیورپول به تاتنهام در دقیقه ۵۹
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • (تصاویر) قصه همیشگی اهواز پس از باران