Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ترابزون اسپور در شب قطعی شدن قهرمانی همتای ایرانی این تیم یعنی استقلال در لیگ برتر ایران، قهرمانی خود در سوپرلیگ ترکیه را به سبکی شکوهمند، روی عرشه کشتی و شناور روی دریای سیاه برگزار کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، بازیکنان ترازون‌اسپور و «عبدالله آوچی» سرمربی این تیم، در میان جشن و پایکوبی و با اسکورت هوادارانشان بابت قهرمانی در سوپرلیگ ترکیه، جشن فتح لیگ ترکیه را سوار بر کشتی تفریحی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان این تیم پس از ورود به بندر ترابزون‌اسپور، جشن قهرمانی را در اتوبوسی بدون سقف ادامه دادند.

تیم ترابزون‌اسپور برای فتح سوپرلیگ ترکیه ۳۸ سال منتظر ماند و سی‌اُم آوریل و درست مشابه آبی‌های پایتخت در فاصله سه هفته تا پایان فصل، قهرمانی خود را قطعی کرد.

جشن قهرمانی این باشگاه ترکیه‌ای با قدمتی ۷۰ ساله از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) نیز پوشش داده شد.

فیفا در توییتی نوشت: وقتی بعد از ۳۸ سال برای اولین بار قهرمان می‌شوید.  

رسانه‌های بین‌المللی همچون یورونیوز، موندو دیپورتیوو اسپانیا و تلموندو دیپورته نیز در گزارش‌هایی به جشن شکوهمند ترابزون پرداختند.

یورونیوز در این باره‌ نوشت: باشگاه فوتبال ترابزون هفته گذشته هفتمین قهرمانی خود را در لیگ ترکیه جشن گرفت. عنوانی که هواداران این تیم را مشعوف کرد و آنها در دسته‌های گسترده در خیابان‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: استقلال ، فیفا ، ترکیه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استقلال فیفا ترکیه سوپرلیگ ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آژانس عملیات تجارت دریایی بریتانیا (UKMTO) گفت: «ما گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه در 54 مایلی شمال غربی المخا در یمن دریافت کرده‌ایم.»
 
شرکت امنیت دریایی «امبری» گزارش داد یک کشتی باری با پرچم مالت در حالی که از جیبوتی به سمت جده در حرکت بود، هدف قرار گرفت.
 
برآوردهای شرکت آمبری حاکی از آن است که این کشتی با رژیم صهیونیستی ارتباط دارد و به همین دلیل هدف قرار گرفته است.
 
نیروهای مسلح یمن در حمایت از مقاومت فلسطین در غزه و در همبستگی با مردم فلسطین، عبور کشتی‌های متعلق به رژیم صهیونیستی یا حرکت به سمت بنادر اسرائیل را از دریای عرب و دریای سرخ ممنوع کرده است.
 
نیروهای مسلح یمن همچنین ناوهای آمریکایی و انگلیسی را که تلاش کردند محاصره دریایی یمن علیه رژیم صهیونیستی را از بین ببرند، هدف قرار دادند.
 
صنعا تاکید کرد که تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه، هدف قرار دادن این کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که برای این رژیم کار می‌کنند را متوقف نخواهد کرد.
 

دیگر خبرها

  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • نیرو‌های مسلح یمن: دو ناوشکن آمریکایی و دو کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن