Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی در واکنش به استعفای دبیر این فدراسیون گفت: متاسفانه در جریان روند این استعفا نبودم. بدون شک اگر مطلع می‌شدیم، یا برای ماندن وی تلاش می‌کردیم، یا با معرفی فردی اصلح و آشنا به این رشته، مانع خالی ماندن پست دبیری تیراندازی می‌شدیم.

ابراهیم برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایران اکونومیست اظهار داشت: از شرایط به وجود آمده متاسفم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه دبیر فدراسیون نیامده برود، خوب نیست و اگر از موضوع با خبر می‌شدیم، فکری اساسی برای کرسی دبیری می‌کردیم که روند کار و فعالیت‌های فدراسیون دچار مشکل نشود.

وی ادامه داد: بدون شک مرتضی قربانی رئیس فدراسیون در تلاش است تا امور به بهترین شکل ممکن پیش برود، در همین راستا و براساس اساسانامه جدید می‌توانستیم نشست فوق‌العاده برگزار کنیم تا در این خصوص به اجماع نظر برسیم. رئیس فدراسیون گزینه‌های خود را معرفی می‌کرد و اعضای هیات رئیسه نیز با رای موافق یا مخالف خود در این راه گام بر می‌داشتند.

ملی‌پوش اسبق و المپیکی تیراندازی یادآور شد: ۳ روز از استعفای سیدجعفر موسوی می‌گذرد و من ساعتی پیش از طریق رسانه‌ها مطلع شدم که دبیر فدراسیون استعفا کرده و رفته است. تلاش همه ما در فدراسیون اعتلای این ورزش و رسیدن به قله‌های مرتفع ورزش قهرمانی است و امیدوارم با خرد جمعی بتوانیم به این مهم برسیم.

موسوی که اوایل اسفندماه سال گذشته به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون تیراندازی، راهی این فدراسیون شده بود، از سمت خود استعفا کرد. وی علت خداحافظی خود را برآورده نشدن انتظاراتش اعلام کرده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: رییس فدراسیون تیراندازی ، فدراسیون تیراندازی ، تیم ملی تپانچه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رییس فدراسیون تیراندازی فدراسیون تیراندازی تیم ملی تپانچه فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، عصر روز یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد خانپور، جوان پرتلاش مازندرانی به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری درآمد.

محمدجواد خانپور در حال حاضر، مدیرکل امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور است.

وی، سوابق دیگری همچون مشاور برنامه و بودجه کمیته ملی المپیک، عضویت کمسیون اقتصادی ورزش، سرپرستی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره و مشاور امور مجلس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است مازندران، ورزشی‌ترین استان کشور است که حضور جوانان مستعد این استان در راس مدیریت ورزش می‌تواند در توسعه همه جانبه ورزش کشور، تأثیرگذار باشد.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228783 برچسب‌ها ایسکانیوز وزنه برداری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس