Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@08:37:17 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵اردیبهشت‌ماه

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۸۳۵۸

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از صدور اخطاریه کتبی سد معبر در قشم تا آغاز طرح شناسایی و دیوارکشی زمین‌های بایر آبادان و عزم شهرداری ملایر در احداث بوستان‌های محله‌ای را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم

صدور ۱۴ فقره اخطاریه کتبی سد معبر و تخلفات ساختمانی در قشم

میرداد میردادی، شهردار قشم از صدور ۱۴ فقره اخطاریه کتبی سد معبر و تخلفات ساختمانی در جزیره آب و آفتاب از سوی پلیس ساختمان و اکیپ اجرایی سد معبر این شهرداری در اردیبهشت ۱۴۰۱ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز طرح شناسایی و دیوارکشی زمین‌های بایر در آبادان

حسین حمید پور، شهردار آبادان گفت: طرح شناسایی و دیوارکشی زمین‌های بایر در این شهر با هدف جلوگیری از دپوی نخاله ساختمانی در آنها آغاز شد.

سرمایه‌گذاری ایرانی‌های مقیم در دماوند

علی شیوا، شهردار دماوند از شناسایی سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم در خارج از کشور که تمایل بسیاری به مشارکت جهت سرمایه گذاری در دماوند را دارند، خبر داد.

ساختار ناهمگون، معضل شهری اردبیل

حمید رفیعی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: ما همچنان در شهر اردبیل با دغدغه ساختار ناهمگون زیباسازی فضای شهری روبه‌رو هستیم چرا که طراحی گذشته به شکل صحیح اتفاق نیفتاده و به نوعی در بحث ترافیک و معضلات آن با بافت تار عنکبوتی در معابر شهری روبه‌رو هستیم.

عزم شهرداری ملایر در احداث بوستان‌های محله‌ای

مجید فرجی، شهردار ملایر از عزم جدی برای احداث چند بوستان محله‌ای خبر داد و گفت: بوستان‌ها یکی از ‏مهم‌ترین فضاهای ایجاد شده در سطح محلات هستند که با احداث این فضاها علاوه بر تقویت و ارتقای سرانه فضاهای سبز شهری، بستری برای شکل‌گیری فعالیت‌های مشارکتی، فرهنگی، ‏اجتماعی و تفریحی فراهم می‌شود.

احداثِ پایانه شهری چادگان

‏محمد عرب چادگانی، شهردار چادگان گفت: در تلاش هستیم زمین پایانه را به‌صورت اجاره به شکل تملیک در اختیار بگیرم و سپس عملیات ساخت را که به ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، آغاز کنیم.

کد خبر 575303

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران اطفای حریق پايانه هاي مسافربري تامين اعتبار دیوار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سد معبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است

شهردار خوی گفت: تمامی افتخارات شهرداری خوی درسطح استانی و کشوری مرهون تلاش‌های تک تک اعضای شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن نصرالله‌پور امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اسلامی شهر خوی با بیان اینکه تجلی اراده مردم در مدیریت شهری در شوراهای شهر تبلور می‌یابد، اظهار کرد: امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که در بیشتر حوزه‌های شهری گام‌های خوب و موثری جهت رفاه حال مردم برداشته‌ایم.

وی با اشاره به مسیر گشایی‌ها، نهضت آسفالت معابر و نیز کمربندی شهید سلیمانی افزود: در طول تاریخ شهرداری این حجم از مسیرگشایی‌ها بی‌بدیل بوده و مسیرگشایی خیابان شیخ نوایی تا جاده قطور نمود اقدامات زیرساختی شهرداری است.

شهردار خوی در ادامه با اشاره به معدود سیاه‌نمایی‌های رسانه‌ای در مورد عملکرد شورا و شهرداری گفت: امروزه شهرداری در جایگاهی قرار دارد که مدیران شهری و شوراهای شهر با فراغ بال پاسخگوی مطالبات مردمی هستند و در میز خدمت اخیر مدیریت شهری این امر بر همگان ثابت شد و تمامی اقدامات مجموعه شهرداری با اراده و حمایت قاطعانه اعضای شورای شهر محقق شده است و نمود ادعای ما کسب عناوین مختلف استانی و ملی برای شهر ما خوی است.

نصرالله‌پور در خاتمه با مخاطب قرار دادن اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در جلسه شورا تصریح کرد: عملکرد شهرداری خوی در اکثر حوزه‌ها و به خصوص عمرانی و فرهنگی با کلانشهرهایی نظیر تبریز، اصفهان و ارومیه قابل مقایسه است، چرا که معتقدم همکارانم در شهرداری و شورای شهر با تمام توان در مسیر موفقیت و سربلندی شهر خوی قدم برمی‌دارند.

کد خبر 749189

دیگر خبرها

  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم