Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک مصری توپچی‌ها با خونسردی مسابقات تیمش را دنبال می‌کند. 

محمد الننی می‌گوید تا زمانی که آرسنال در دو بازی باقی مانده نتیجه بگیرد، نیازی به نگرانی در مورد نتایج سایر تیم‌ها نیست. 

طرفداری | به گزارش اسکای، آرسنال و تاتنهام رقابت حساسی برای سهمیه آخر لیگ قهرمانان اروپا دارند. برد روز شنبه تاتنهام به طور موقت آن‌ها را به رده چهارم فرستاد ولی آرسنال در صورت برنده شدن در دو بازی باقی مانده، به عنوان تیم چهارم به لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الننی در مصاحبه خود در همین خصوص گفته است:

البته که اطمینان خاطر دارم. هنوز همه چیز در دستان ماست؛ نه دست تیم دیگری. همه چیز به خودمان بر می‌گردد و البته که برای آن خواهیم جنگید. ما صد درصد روی بازی تمرکز کرده‌ایم. کار سختی خواهیم داشت ولی توجهی به فرم خوب نیوکاسل نداریم. پنجشنبه هم چیزی را عوض نمی‌کند. ما دو بازی داریم که اگر در آن‌ها برنده شویم، جزو چهار تیم برتر خواهیم بود و دیگر نیازی به نتایج دیگر تیم‌ها نخواهیم داشت.

توپچی‌ها فرصت اندکی برای تمدید قرارداد الننی دارند. از جانب این بازیکن همه چیز واضح است: او می‌خواهد در لندن بماند. 

قبلا هم گفتم اگر آرسنال مرا بخواهد، اینجا باشگاه و خانواده من است ولی تصمیم‌گیری با من نیست. باید منتظر بمانم تا بگویند: «مو، ما تو را می‌خواهیم». از همان روز اول حضورم در اینجا، شرایط برای من مثل حضور در خانواده‌ام بوده است؛ واقعا در اینجا چنین حسی داریم. جو پیرامون این باشگاه زیباست. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت حسین ماهینی: استقلال لیاقت قهرمانی را داشت / امسال بهانه ها بیشتر از تلاش بود! وریا غفوری: ما همگی سربازان فرهاد مجیدی هستیم / فیلم دبل مسی ؛ گل دوم مسی به مون پلیه ( پاری سن ژرمن 2-0 مون پلیه ) کلکسیون افتخارات کلوپ در لیورپول کامل شد؛ دستاوردی که فقط فرگوسن به دست آورده بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: همه چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

دورتموند در دیداری جذاب که با انبوهی از موقعیت‌های مهم گلزنی همراه بود، به پیروزی بزرگی مقابل پاری سن ژرمن دست یافت.

دانلود (76.3MB)

دیگر خبرها

  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت
  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم