Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیمان اکبری پس از بازی تیمش برابر سانتوری در نشست خبری اظهار کرد: خوشحالم که پس از سال‌ها کوتا یامامورا را می‌بینم. آن زمان که در تیم ملی ژاپن بازی می‌کرد تجربه بازی با یکدیگر را داشتیم و خوشحالم که به عنوان سرمربی در این تورنمنت او را می‌بینم.

وی افزود: به این سرمربی تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ژاپن خیلی خوب بازی کردند و  خیلی با اسم و رسم بازیکنان پیکان کار نداشتند. برای هر توپ و امتیاز تلاش کردند و کار تیمی خوبی ارائه دادند.

سرمربی تیم پیکان تهران ضمن تشکر از بازیکنانش برای بازی خوب برابر سانتوری ادامه داد: هرچند نتیجه ست اول را واگذار کردیم اما در ادامه بازیکنان خوب بازی کردند. باخت یک تیم به معنای بد بازی کردن نیست و ژاپن تا پایان جنگنده ادامه داد.

وی با تاکید بر این که بازی سانتوری و پیکان جنگ سرویس بود، تصریح کرد: تیم پیکان 18 سرویس و تیم ژاپن 17 سرویس را خراب کردند. در مجموع تیم ما 5 امتیاز سرویس مستقیم گرفت که خوب بود. تیم ژاپن خیلی ما را تحت فشار قرار داد و این نتیجه نشان داد که هیچ تیمی از قبل برنده نیست و باید جنگید تا به پیروزی رسید.

اکبری با ابراز خرسندی از مرور خاطرات گذشته پس از دیدار سرمربی تیم سانتوری عنوان کرد: دو بازیکن المپیکی امروز داخل زمین بازی کردند؛ انگاپت و موزرسکی که هر دو در سطح خود خوب ظاهر شدند. برای تیم ژاپن آرزوی موفقیت دارم خیلی خوب بازی کردند و امیدوارم بازی‌های بعدی‌شان را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی در پایان درباره استفاده از تکنیک سرویس هم توضیح داد: والیبال دنیا از سرویس به عنوان حمله استفاده می‌کند و اگر یک تیم سرویس قوی نزند نمی‌تواند دفاع کند. درست است که سرویس خوب زدن ریسک دارد، اما در والیبال دنیا این موضوع طبیعی است و من دوست ندارم از بازیکن بخواهم سرویس ساده بزند. به هر حال ممکن است گاهی سرویس خراب شود و امتیاز آن را از دست بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان والیبال باشگاه های آسیا والیبال ایران بازی کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا در ۳۰ بازی اخیر خود در همه رقابت ها، شکست ناپذیر بوده اند.

به نقل از اوپتا؛ منچسترسیتی سومین تیم تاریخ در سطح اول فوتبال انگلیس است که از مرز +۳۰ بازی شکست ناپذیری در همه رقابت ها عبور می کند. (۲۴ برد و ۶ تساوی) ناتینگهام فارست در سال ۱۹۷۸ رکورد ۴۰ بازی متوالی بدون باخت را ثبت کرد. منچستریونایتد نیز در دو مقطع در +۳۰ بازی پیاپی شکست نخورده است. (۳۴ بازی از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۴ و همچنین ۳۳ بازی از سال ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹)

آخرین باخت آنها به حدود ۵ ماه پیش یعنی اوایل دسامبر برمی گردد. (۱-۰ مقابل استون ویلا) 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد