Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@19:32:43 GMT

خبرهای از سینما و تئاتر

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۸۴۹۹

خبرهای از ایسفا و اجرای دو تاتر از جمله خبرهای دریافتی امروز است.

به گزارش  ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران(ایسفا)، این رویداد سینمای کوتاه به منظور ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و با شعار احترام به طبیعت از مجموعه «نهالت» دعوت کرد تا برای اهدای نهال به برگزیدگان این دوره از جوایز همراه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم همراهی شامل اختصاص و کاشت یک نهال به نام هریک از برگزیدگان جوایز آکادمی ایسفا و هنرمند دریافت کننده نشان دوازدهمین دوره در طبیعت است.

دوازدهمین دوره جوایز آکادمی ایسفا که کار خود را از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ آغاز کرده است، پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ با معرفی برگزیدگان در رشته‌های مختلف و اهدای نشان این دوره به یکی از چهره‌های برجسته و باسابقه سینما به کار خود پایان خواهد داد.

سعید حشمتی«بالاخره این زندگی مال کیه؟» را روی صحنه می‌برد
نمایش «بالاخره این زندگی مال کیه؟» به کارگردانی سعید حشمتی روی صحنه می‌رود.
به گزارش روابط عمومی نمایش، سعید حشمتی پس از کارگردانی نمایش«خانه عروسک» و همکاری با رسول کاهانی در نمایش «تحت تاثیر» قرار است نمایش «بالاخره این زندگی مال کیه» را روی صحنه  ببرد. نمایش «بالاخره این زندگی مال کیه» نوشته برایان کلارک است و درباره کن هَریسن مجسمه‌ساز و استاد دانشگاه است که در پی یک سانحه رانندگی برای همیشه فلج می‌شود.
نمایشنامه «بالاخره این زندگی مال کیه؟» رئالیستی است و  در اجرا همین فضا را دنبال دنبال شده است. تمرینات این نمایش از سال پیش آغاز و به صورت ناپیوسته ادامه داشته و به دلیل کرونا اجرای آن متوقف شده بود.


 
آخرین اجراهای «دزد لالایی‌ها» در پردیس تئاتر شهرزاد
 
نمایش «دزد لالایی‌ها» به کارگردانی سید آرش شریف‌زاده تا پایان اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.
 
به گزارش روابط عمومی ، نمایش «دزد لالایی‌ها» به نویسندگی فائزه فیض و بهرام جلالی پور که درطول اجراهای گذشته با استقبال خوب مخاطبان کودک و نوجوان مواجه شده است تا جمعه ۳۰ اردیبهشت در سالن اصلی پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.
علی باروتی، میترا شجاعی، سعید حاجی حیدری، امین رضا ملک محمودی، نگار تقوی راد، امین میرزاباقری، بازیگران نمایش و سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، ریحانه مطهری طراح لباس ، حسین تبریزی طراح گریم ، فاطمه عباسی طراح و سازنده ی عروسک ، محمدرضا معین آهنگساز ، احمد آکشته شاعر و امیرافسرشیبانی و علیرضا ملک محمودی دستیاران کارگردان هستند. 
 روابط عمومی نمایش «دزد لالایی‌ها» را ریحانه مطهری و روژین ستاری و رسانه و تبلیغات مجازی را روشنک کریمی انجام می‌دهند.  
نمایش کودک و نوجوان «دزد لالایی‌ها» درباره ی بچه غولی هشت هزار ساله به نام لولو است که شب‌ها خواب بد می‌بیند و قادر نیست بدون مکیدن شیشه شیر و شنیدن لالایی بخوابد. به همین دلیل لالایی‌های مادران را از سراسر دنیا می‌دزدد و باعث می‌شود مادرها صدای خود را از دست بدهند...»
علاقه‌مندان برای تهیه‌ی بلیت می توانند از طریق تلفن های رزرو :۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ یا ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و یا لینک خرید اینترنتی :https://tiw.al/FWMz اقدام کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران بالاخره این زندگی مال کیه دزد لالایی ها جوایز آکادمی روابط عمومی روی صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی «یاسر خالقی» از شهرستان لنده، تولید حوزه هنری استان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی بیان داشت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسرائیل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می‌کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد.

آئین تصریح کرد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

کد خبر 6095107

دیگر خبرها

  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • همراه با خبرهای ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت