Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:10:32 GMT

مستندسازی برای معرفی انقلاب گام مهم «نادر طالب زاده» بود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۸۵۴۳

مستندسازی برای معرفی انقلاب گام مهم «نادر طالب زاده» بود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود فراستی عصر یکشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره نادر طالب‌زاده در حسینیه هنر رشت با بیان اینکه این شخصیت آدم جهانی انقلاب بود، بیان کرد: طالب زاده انسان جهانی بود که به انقلاب به مثابه یک انقلاب جهانی نگاه می‌کرد و همواره در همه جای دنیا آماده مستند سازی بود.

منتقد سینما با اشاره به اینکه طالب زاده فردی مهربان و دوست داشتنی بود که به کار خود باور کامل داشت، افزود: وی در ساخت آثار هنری همواره نگاه خود را مدنظر داشت و همه جا ضدآمریکایی بود و آلترنایتو وی نیز انقلاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات «نادر طالب زاده» برای همراه کردن سایر افراد با جریان انقلاب، تصریح کرد: وی همواره با تربیت نیرو و مستند سازی برای معرفی انقلاب اسلامی گام برمی‌داشت.

فراستی با بیان اینکه برای نزدیک شدن به شخصیت طالب زاده باید به مستندات وی نگاه کرد، بیان کرد: کلید شخصیت نادر طالب‌زاده را باید در مستندات وی جستجو کرد.

وی عنوان کرد: نحوه مرگ «نادر طالب‌زاده» همان طوری بود که می‌خواست و مانند «مرتضی آوینی» این جهان را ترک کرد.

کد خبر 5490845

منبع: مهر

کلیدواژه: نادر طالب زاده مسعود فراستی مستندساز استان گیلان بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها ویروس کرونا احتکار کالاهای اساسی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه تنظیم بازار مشهد خراسان رضوی نظارت و بازرسی ایلام شیراز نادر طالب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، برترین‌های هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان ویژه سال ۱۴۰۲ در آئینی با حضور خانواده شهدا، مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر معرفی شدند.

از سوی هیأت داوران متشکل از مسئولان و کارشناسانی خبره، برترین‌های هنر انقلاب در خوزستان در سال ۱۴۰۲ و همچنین چهره و هسته سال این عرصه انتخاب شدند.

در این مراسم «حجت الاسلام آرش نیک نژاد» هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

همچنین «علی اکبر فلاحیان» سرپرست گروه سرود زهرائیون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد.

در بخش ادبیات پایداری هنرمند نویسنده» علی هاجری»، «حسین گلچین» و «بهنام کاوه» در رشته نمایش، «علی زارعی رضایی» در رشته شعر و در هنرهای تصویری «اُمید مدحج» و «سید مهدی ابطحی» در بخش دفاع مقدس و مصطفی محسنی برنده جایزه ویژه وعده صادق در بخش گرافیک؛ به عنوان شایسته‌های تقدیر هنر انقلاب استان خوزستان معرفی شدند.

پخش مستند به» رنگ جاودانگی» که گزارشی از برخی فعالیت‌های هنری شاخص استان خوزستان به شمار می‌آمد، سخنرانی علیرضا سمیعی پژوهشگر هنر انقلاب اسلامی، شعر خوانی حجت الله کفشیری، اجرای سرود حیدر علی حزباوی با موضوع وعده صادق و تجلیل از تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا و همچنین خانواده مرحوم حاج احمد یلالی به عنوان پیشکسوت ادبیات پایداری آبادان و خرمشهر از دیگر بخش‌های این آئین بود.

کد خبر 6090505

دیگر خبرها

  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود