Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:03:16 GMT

ضرورت تقویت صنعت اسب ترکمن خراسان‌شمالی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۸۶۲۸

ضرورت تقویت صنعت اسب ترکمن خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان‌شمالی، در شهرستان راز و جرگلان و مسابقات اسب دوانی کورس بهاره باغلق اظهارکرد: تقویت صنعت اسب ترکمن و رشته اسب دوانی که یکی از ظرفیت های بالقوه استان خراسان‌شمالی به ویژه شهرستان راز و جرگلان است که مورد تاکید وزیر کشور، وزیر ورزش و مدیران ارشد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از حضور در این مسابقات را بازدید میدانی از وضعیت پیست اسب دوانی عنوان کرد و گفت: تمهیدات لازم برای تقویت این صنعت با کمک مدیران همراه و همدل استان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

 استاندار خراسان‌شمالی افزود: یکی از راه‌های معرفی استان در حوزه گردشگری توجه به صنعت اسب به ویژه اسب ترکمن می‌باشد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرستان راز و جرگلان صنعت اسب استاندار خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • جشنواره اسب‌ دوانی ترکمن ۱۴۰۳ + تاریخچه Turkmen Racing Horse Festival
  • جشنواره اسب‌ دوانی ترکمن ۱۴۰۳+ تاریخچه Turkmen Racing Horse Festival
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند