Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:38:51 GMT

تامین آب و مسکن برای مردم همدان در اولویت است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۸۶۸۸

تامین آب و مسکن برای مردم همدان در اولویت است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی محمدی یکشنبه در شورای برنامه ریزی شهرستان همدان اظهار داشت: استاندار همدان شبانه روز پیگیر اجرای طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان است و تاکنون در ۲ مرحله یک هزار میلیارد تومان به این طرح پرداخت شده و ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر در مرحله تخصیص اعتبار است.

وی با بیان اینکه مردم نباید دغدغه تأمین آب داشته باشند، افزود: طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان از مصوبات سفر رهبری فرزانه انقلاب به استان همدان است که در هشت سال گذشته تعطیل شده بود اما استاندار همدان این طرح را در سه ماه گذشته به مرحله خوبی رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار همدان ادامه داد: برخی با اظهار نظرهای غیر کارشناسانه و نادرست موجب انحراف در مسیر این پروژه و متوقف شدن آن شدند با این توصیف کوچک‌ترین سنگ اندازی و اخلال در روند اجرای این طرح به طور حتم در راستای اهداف معاندان است.

محمدی با بیان اینکه در راستای اجرای نهضت ملی مسکن نیز کارهای خوبی انجام شده است، گفت: ۶۸۰ هکتار زمین برای این طرح در نظر گرفته شد که کار نقشه برداری و پیمایش در حال پایان بوده و هم اینک در حال طراحی است.

وی اضافه کرد: مقرر شد در فاز نخست ۱۰۰ هکتار از این زمین برای ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی در نظر گرفته شود و ۱۰۰ هکتار نیز برای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یابد که به زودی عملیات اجرایی این طرح آغاز می‌شود.

فرماندار همدان بیان کرد: برای اجرای این طرح تنها به این ۶۸۰ هکتار زمین بسنده نشده بلکه چند نقطه از شهر از جمله ۲ سایت در شهرک شهید بهشتی، زمینی در بلوار فرودگاه با بررسی مشکل تراکم خاک و زمینی در شهرک شهید مدنی برای اجرای این طرح اختصاص یافت.

وی ادامه داد: همچنین در شهر قهاوند با ارائه زمین و مشارکت مردم طرح به خوبی در حال اجراست و تنها در ۲ شهر مریانج و جورقان مشکلاتی پیش رو است.

کد خبر 5490468

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح نهضت ملی مسکن همدان محمد علی محمدی بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها ویروس کرونا احتکار کالاهای اساسی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه تنظیم بازار مشهد خراسان رضوی نظارت و بازرسی ایلام شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین زمین ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی کارگران خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ارسلان مالکی با اشاره به این‌که اراضی تامین شده برای کارگران در 10 استان کشور واقع شده‌اند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به 5000 هکتار بوده که برای ساخت 140 هزار واحد مسکونی کافی است.

وی با اشاره به این‌که صنعت شهرها یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور است، افزود: اجرا این طرح، مشارکت دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در احداث پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت از مزایای این مشارکت است. در این راستا دولت نیز تمامی امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۰هزار نفر واجد شرایط نهایی طرح نهضت ملی مسکن در کرمان
  • نشست چندباره خیابان‌های اصفهان/وقتی زمین زیر پای مردم سست می‌شود
  • ۲۸ هزار هکتار از اراضی شناسایی شده برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حذف شد
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد