Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:49:59 GMT

سرپرست فرمانداری کلاردشت معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۸۷۷۰

سرپرست فرمانداری کلاردشت معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا،  فقیه نصیری متولد ۱۳۴۶ و دانش آموخته دکترای علوم سیاسی است و مسئولیت هایی چون مدیریت آموزش و پرورش عباس آباد و معاونت فرمانداری های عباس آباد و تنکابن  و تدریس در دانشگاه فرهنگیان را در کارنامه دارد.

کامران پولادی نیز که امروز سکان فرمانداری کلاردشت را به فقیه نصیری سپرد از تیر ماه سال ۱۳۹۷ در این سمت انجام وظیفه می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پولادی در این مراسم با تشریح عملکرد دوران مسئولیتش در فرمانداری ، تامین آب آشامیدنی ۱۰ روستا ، ارتقای ایستگاه هواشناسی ، تامین ۱۴ هزار متر مربع زمین برای مجتمع اداری و بستر سازی برای جذب سرمایه گذاری به میزان سه هزار میلیارد تومان را از جمله این خدمات بر شمرد. 

وی همچنین تامین یک هکتار زمین برای ساخت ۲۹۶ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن و خارج کردن منطقه مازیجال از تبدیل شدن به روستا را از دیگر خدمات دوره مسئولیتش معرفی کرد. 

سرپرست فرمانداری کلاردشت هم در این مراسم تحقق شعار سال رهبری، شناسایی ظرفیت ها ، استعدادها و تقویت انسجام میان مردم را جز محور برنامه هایش در این مسوولیت برشمرد.

فقیه نصیری ، دیدار هفتگی  با خانواده شهدا. ایثارگران ، جانبازان  و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ، بازدید از طرح های عمرانی نیمه تمام و پی گیری برای رفع مشکلات پیش روی این طرح ها ، نشست با نخبگان ، شرکت های دانش بنیان و دیدار چهره به چهره با روستائیان را از دیگر برنامه های کاریش معرفی کرد.

وی گفت : بی احترامی به مردم خط قرمزم در تصدی مسوولیت سرپرستی فرماندار است ، سمن این که از همین تریبون اعلام می کنم تا مسوولان و کارمندان دستگاه های اجرایی و ادارات بدانند خدمت به مردم مکان و زمان نمی شناسد.

فقیه نصیری همچنین تاکید کرد : برای رونق اقتصادی کلاردشت در گام نخست باید ظرفیت های شهرستان بدرستی شناسایی و معرفی شود تا سرمایه گذاران با اقبال و اطمینان خاطر بیشتر برای سرمایه گذاری به این منطقه بیایند.

شهرستان کلاردشت با برخورداری از ۱۹ نقطه روستایی و یک نقطه شهری  دستکم ۲۴ هزار نفر جمعیت دارد. 

برچسب‌ها مراسم معارفه جلسه شورای اداری مازندران کلاردشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم معارفه جلسه شورای اداری مازندران مراسم معارفه جلسه شورای اداری مازندران کلاردشت فقیه نصیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برپایی نمایشگاه‌ ایران اکسپو فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است، گرچه تعدادی از آنها آمادگی خود را در امر سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرده‌اند.

غلامعلی حیدری امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ و بازدید از غرفه استان اظهار کرد: حضور در این گونه نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌های استان و محصولاتی که در قالب زنجیره ارزش قرار گرفته‌اند، است.

وی افزود: باید محصولات دیگر در زنجیره ارزش قرار گیرند تا از این طریق اشتغال ایجاد شود.

حیدری تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است گرچه تعدادی از آن‌ها آمادگی خود را در امر سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محور نمایشگاه زنجیره‌های ارزش است، بیان کرد: چهارمحال و بختیاری به صورت علمی روی بحث بادام و آبزیان کار کرده است که می‌توان این اقدام را گسترش داد تا در امر صادرات و ایجاد اشتغال موثر واقع شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟ معرفی ۳ استراتژی پولساز
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو