Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخپوشان از ساعت 17:30 تمرین کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر سپاهان و بازگشت به تهران، امروز (یکشنبه) از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین و ریکاوری پرداخت.

به گزارش طرفداری، سرخپوشان پایتخت امروز پس از صحبت‌های سرمربی، به تمرین و ریکاوری پرداختند.

پیش از آغاز تمرین، یحیی گل‌محمدی دقایقی برای بازیکنان به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس سرخپوشان به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان اصلی در بازی برابر سپاهان زیر نظر مربی بدنساز تیم به ریکاوری پرداختند. سایر بازیکنان هم 90 دقیقه زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. در این جلسه تمرینی، پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حمله به دروازه در قالب دو تیم و در پایان هم مینی فوتبال در برنامه بود و انجام شد.

فرشاد فرجی بعد از طی کردن دوران مصدومیت که شامل؛ ریکاوری، فیزیوتراپی و بازتوانی بود، امروز توانست در تمرینات گروهی شرکت کند.

وحید امیری و محمد شریفی به دلیل مصدومیت غایب بودند. ضمن اینکه منوچهر صفروف هم بعد از مصدومیت جزیی که برای او پیش آمده بود، در تمرینات گروهی شرکت کرد. سید جلال حسینی هم به دلیل مصدومیتی که در بازی شب گذشته برای او پیش آمده بود، امروز زیر نظر کادر پزشکی به تمرینات اختصاصی پرداخت.

بازیکنان در پایان تمرین، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت حسین ماهینی: استقلال لیاقت قهرمانی را داشت / امسال بهانه ها بیشتر از تلاش بود! وریا غفوری: ما همگی سربازان فرهاد مجیدی هستیم / فیلم دبل مسی ؛ گل دوم مسی به مون پلیه ( پاری سن ژرمن 2-0 مون پلیه ) کلکسیون افتخارات کلوپ در لیورپول کامل شد؛ دستاوردی که فقط فرگوسن به دست آورده بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده (کارت زرد)، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران (۸۸- سیدمحسن کریمی)، منصور باقری (۴۵- مهرداد عبدی)، محمد عباس‌زاده (۴۵- محمدرضا آزادی)، امیرحسین سام دلیری (۴۵ - صابر حردانی)، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی (۷۵- اسماعیل بابایی)، محمدرضا عباسی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی (کارت زرد دوم و اخراج)، اوستون ارونوف (۹۰ - محمد خدابنده لو)، مهدی ترابی (۶۴- سینا اسدبیگی)، وحید امیری (۹۰- سعید صادقی) و عیسی آل کثیر (۸۵- فرشاد فرجی)

بازیکنان پرسپولیس خیلی زود و در اولین حمله خود موفق شدند دروازه نساجی را باز کنند. شاگردان «اوسمار ویه‌را» با پاسکاری های زیاد توپ را به وحید امیری رساندند و این بازیکن در بیرون محوطه جریمه توپ را به اوستون ارونوف پاس داد و این بازیکن در دقیقه ۵ با شوتی سرکش و روی اشتباه لوان پولی موفق شد گل اول بازی را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

گل زود هنگام پرسپولیس توسط ارونوف

در دقیقه ۱۰ بازی و روی خط سروش رفیعی بر روی باقری، موعود بنیادی فر داور بازی هافبک پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

فرصت سوزی ارونوف

در دقیقه ۱۳ و روی حرکت خوب عیسی آل کثیر در زمین نساجی، این بازیکن توپ را به محوطه جریمه نساجی کشاند و با یک پاس زیبا اوستون ارونوف را در موقعیتی تک به تک با لوان پولی قرارداد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت تا وینگر ازبکستانی یک موقعیت ۱۰۰ درصدی گل را از دست دهد.

سام دلیری خالق اولین موقعیت خطرناک نساجی

بازیکنان نساجی پس از دریافت گل اول، هجومی تر بازی کردند و در دقیقه ۱۶ از سمت چپ موقعیتی را روی دروازه پرسپولیس تدارک دیدند که با ضربه سر امیرحسین سام دلیری همراه شد و توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

بازیکنان پرسپولیس حملات زیادی را روی دروازه نساجی تدارک دیدند که در دقیقه ۲۱ بار دیگر ارونوف صاحب توپ شد و از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که لوان پولی در دو مرحله توپ این بازی را مهار کرد.

در دقیقه ۲۶ در نزدیکی محوطه جریمه نساجی در سمت چپ، ضربه آزاد برای پرسپولیس شکل گرفت و مهدی ترابی پشت توپ ایستاد و اقدام به شوت زنی کرد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

یک برزیلی ناجی دروازه نساجی شد

در دقیقه ۳۶ و روی حرکت زیبای مهدی ترابی از سمت راست، مسعود ریگی در موقعیتی تک به تک به لوان پولی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را دروازه بان برزیلی نساجی به خوبی مهار کرد تا مانع از باز شدن دروازه تیمش برای بار دوم شود. در دقیقه ۴۴ و در مصافی تک به تک با دروازه بان، عیسی آل کثیر نتوانست از موقعیت خوبی که برایش به وجود آمده بود استفاده کند و لوان پولی بار دیگر مانع از گلزنی پرسپولیس شد.

شوک به پرسپولیس با اخراج رفیعی

با شروع نیمه دوم، بازیکنان نساجی برای جبران گل خورده حملات زیادی را از همان ابتدای بازی روی دروازه پرسپولیس به وجود آوردند و در دقیقه ۵۰ روی خطای سروش رفیعی روی محمدرضا عباسی این بازیکن کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا پرسپولیس بیش از ۴۰ دقیقه، ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد.

گل تساوی نساجی توسط هوشمند

با ۱۰ نفره شدن پرسپولیس، فشار بازیکنان نساجی روی دروازه پرسپولیس دو برابر شد و روی پاسکاری های بازیکنان نساجی در پشت محوطه جریمه پرسپولیس، امیرمحمد هوشمند صاحب توپ شد و اقدام به شوت زنی کرد و توانست در دقیقه ۵۹ گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند.

پس از گل تساوی، بازیکنان نساجی باز هم سمت دروازه پرسپولیس حمله ور شدند و در دقیقه ۶۵، محمدرضا آزادی می‌توانست با ضربه سر خطر ساز شود که توپ از بالای سر او رد شد و به بیرون رفت.

دبل ارونوف و بازگشت شادی به اردوگاه سرخ

بازیکنان پرسپولیس پس از دریافت گل تساوی، حمله‌ای را روی دروازه نساجی شکل دادند و روی پاس در عمق سینا اسدبیگی، اوستون ارونوف بار دیگر با لوان پولی تک به تک شد و توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید تا سرخ‌ها موقتاً به صدر جدول بروند و منتظر از دست دادن امتیاز از سوی استقلال باشند. نساجی هم ۲۲ امتیازی باقی ماند.

کد خبر 6098645

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که با سرطان می‌جنگد
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که باسرطان می‌جنگد
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است