Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس‌کل دادگستری استان لرستان با اشاره به تقویت مراکز نگهداری و درمان معتادان متجاهر گفت: مراکز ماده ۱۶ در صورت نیاز در شهرستان‌های این استان راه‌اندازی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد ، محمد رزم عصر امروز در حاشیه جلسه کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر لرستان در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اعضای کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، اعضا و کارشناسان برگزار شد که مصوبات خوبی را با تبادل و اظهارنظر بسیار مفید به تصویب رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر مبارزه جدی و برخورد قاطع و قانونی با عوامل تولید، توزیع و نگهداری موادمخدر و قاچاقچیان تأکید کرد و  افزود:  بنا بر تصمیمات گرفته‌ شده مقرر شد از مجازات‌های تکمیلی چون حبس و یا تبعید برای این افراد استفاده شود.

ضرورت پیشگیری از وقوع سرقت‌های خرد در استان لرستان/ معتادان متجاهر ساماندهی شوند 200 نفر از معتادان متجاهر ورامین ساماندهی می‌شوند معتادان متجاهر اهواز جمع‌آوری می‌شوند

رئیس‌ کل دادگستری لرستان با اشاره به تقویت مراکز نگهداری و درمان معتادان متجاهر موضوع ماده 16 عنوان کرد: چنانچه نیاز به ایجاد مراکز ماده 16 در مرکز این استان و دیگر شهرستان‌ها شود، نسبت به ایجاد این مراکز اقدام می‌شود.

وی بیان کرد: باید صیانت، مراقبت و تقویت معتادان پس از خروج از مراکز نگهداری توسط دستگاه‌های ذی‌ربط در لرستان انجام شود.

رزم با بیان اینکه در جلسه امروز همچنین بر ضبط اموال قاچاقچیان تأکید شد گفت: در جامعه نیاز به فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آگاه سازی  در زمینه قاچاق مواد مخدر توسط دستگاه‌های فرهنگی یک ضرورت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معتادان متجاهر مراکز نگهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان

غلامعلی فتحی  با اشاره به آمادگی مراکز خرید تعاون روستایی لرستان برای دریافت گندم مازاد بر نیاز کشاورزان، اظهار کرد: در حال حاضر مقدمات راه اندازی ۲۶ مرکز خرید تضمینی گندم و ۹ مرکز خرید کلزا در سطح استان فراهم شده است.
وی گفت: با توجه به نزول رحمت الهی و کیفیت مناسب مزارع در استان پیش بینی می‌شود سال زراعی خوبی برای کشاورزان این خطه باشد.
مدیرکل تعاون روستایی لرستان با بیان اینکه لرستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در کشور است افزود: امیدواریم در سال‌جاری با برنامه ریزی مناسب مشکلی از لحاظ خرید محصولات کشاورزان از جمله گندم و دانه روغنی کلزا نداشته باشیم.
فتحی گفت: بازدید از مراکز خرید گندم با تشکیل تیم‌های نظارتی مختلف انجام می‌شود تا شاهد کمترین مشکل در کمیسیون‌های خرید باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دمنوش‌هایی برای آرامش اعصاب
  • دمنوش هایی برای آرامش اعصاب
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان