Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@22:02:40 GMT

نگرانی تل آویو از وقوع بحران دیپلماتیک در پی حوادث اخیر

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۹۱۱۰

نگرانی تل آویو از وقوع بحران دیپلماتیک در پی حوادث اخیر

رسانه های عبری زبان از نگرانی بزرگ مقامات تل آویو از وقوع بحران دیپلماتیک در پی حوادث مربوط به تشییع جنازه شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری سما، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کرد: یک نگرانی آشکار در میان مقامات تل آویو از وقوع بحران دیپلماتیک در پی خشونت پلیس اسرائیل با تشییع کنندگان جنازه ابوعاقله در شهر قدس، دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادیور ارتش رژیم صهیونیستی عنوان کرد: واقعا درک یا شرح علت خشونت پلیس با تشییع کنندگان جنازه خبرنگار الجزیره و ضرب و جرح آنها دشوار است.

در همین راستا کمیته رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا، مسئولان اتحادیه اروپا و مقامات سایر کشورها خشونت اسرائیل را محکوم کردند، موضوعی که باعث نگرانی مقامات تل آویو شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت فلسطین رژیم صهیونیستی تل آویو ارتش رژیم صهیونیستی اسرائیل پلیس اسرائیل اتحادیه اروپا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد