Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای گلی گفت: کاروان جهادی خدمات دامپزشکی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج و کارشناسان این اداره با حضور در دورافتاده‌ترین روستا‌های منطقه خارتوران خدمات رایگان دامپزشکی از جمله تشخیص و درمان بیماری‌ها، توزیع دارو‌های آنتی بیوتیک، تقویتی و سایر دارو‌های مورد نیاز در این منطقه را به انجام رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس شبکه دامپزشکی شاهرود می گوید:‌ مکان‌های نگهداری دام در این روستا‌ها نیز سمپاشی رایگان شد و برای سمپاشی این مکان‌ها یکصد لیتر سم استفاده شد.

آقای گلی گفت: ۲ گروه از کارشناسان متبحر دامپزشکی به همراه تجهیزات کامل مورد نیاز درمانی نیز آموزش‌های لازم در حوزه پیشگیری از بیماری‌های دامی را به دامداران این منطقه دورافتاده و محروم ارائه دادند.

در شهرستان شاهرود ۲۹۰ هزار دام سبک و ۱۹ هزار رأس دام سنگین و بیش از هزار نفر شتر و ۸۰ واحد فعال مرغداری وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری دامی دام سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم

حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر