Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه، سیدمحمود حسینی‌پور در بازدید از شرکت تولید مرغ ساوانا گلوگاه اظهار کرد: در سلسله بازدیدهایی که از مراکز تولید موادغذایی در استان مازندران انجام شده است؛ امروز در شرکت ساوانا گلوگاه به عنوان تولیدکننده مرغ هستیم و ضمن خسته نباشید به مدیریت و پرسنل این واحد تولیدی، به مردم بزرگوار، ارزشمند و ولایتمدار مازندران اعلام می‌کنم که این مجموعه‌ تولیدی در استان در تولید مرغ با کیفیت فعال است و مردم نگرانی در این بخش نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در تولید این گونه محصولات پروتئینی مشکلی نداریم و بیش از ظرفیت تولید داریم و به برخی از استان‌های کشور و از جمله تهران صادر می‌کنیم و مردم نگران تولید در این بخش نباشند.

استاندار مازندران افزود: روزانه ۷ هزار تن مرغ در استان تولید می‌شود و این در حالی است که نیاز استان ۴ هزار تن مرغ است و مازاد تولیدات ما به استان‌های مختلف کشور ارسال می‌شود.

وی گفت: در بازدید از این مجموعه احساس غرور کردم که به مجموعه اراده مازندران و فرزندان این استان بزرگ افتخار کردم که فرزندان ما در همه عرصه‌ها موفق بودند.

حسینی‌پور افزود: کارهای خوبی در این بخش انجام شده است و مردم اصلا نگران نباشند؛ مسؤولان شبانه‌روز تلاش دارند تا خدمات بی‌منت به مردم ارائه کنند.

استاندار مازندران گفت: در شرایط سختی قرار داریم و به ویژه در این روزها با اجرای این طرح، بر مشکلات مردم افزوده شد اما قول می‌دهیم که با اجرای دقیق طرح و پیگیری‌های مسؤولان ارشد نظام و از جمله رئیس جمهور محبوب، روزهای نویدبخشی در انتظار ماست.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار مازندران سید محمود حسینی پور تولید مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیپد و آیفون تاشو سال آینده عرضه می‌شوند

ایتنا - طبق گزارشی جدید به نظر می رسد اپل تصمیم دارد در سال های آینده یک آیفون تاشو و یک رایانه مک یا تبلت آیپد هیبریدی تاشو عرضه کند.
هرچند مدتهاست موبایل های تاشو به بازار عرضه شده‌اند اما اپل تنها تولید کننده بزرگی است که هنوز از دستگاه های انعطاف پذیر رونمایی نکرده است. در این میان گزارشی جدید حاکی از آن است که این روند احتمالا سال آینده تغییر کند.

به گزارش ایتنا از مهر، به گفته جف پو تحلیلگر International Securities اپل مشغول توسعه دو دستگاه تاشو است. همچنین در گزارشی دیگر به توسعه آیفون ۱۷ اسلیم نیز اشاره شده بود. اکنون آیفون تاشو و یک رایانه تاشو هیبریدی نیز در حال توسعه هستند. این تحلیلگر مدعی است دستگاه تاشو ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مک بوک است که از اواخر ۲۰۲۵ میلادی به طور انبوه تولید می شود.

در این میان طبق شایعات مختلف آیفون تاشو احتمالا از اواخر ۲۰۲۶ میلادی وارد مرحله تولید خواهد شد. این بدان معناست که دستگاه ۲۰ اینچی در ۲۰۲۶یا ۲۰۲۷ میلادی ارائه می شود. از سوی دیگر موبایل تاشو نیز در ۲۰۲۷ میلادی یا بعد از آن عرضه خواهد شد.

هم اکنون به نظر می رسد اپل مشغول توسعه نمایشگرهای دوتایی و آی پد/ مک بوک تاشو هیبرید است. بنابراین گجت ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مدل مک یا آی پد باشد. اما اگر گزارش صحت داشته باشد، اپل لاین جدیدی از محصولات را در چند سال آینده رونمایی می کند که شامل دستگاه های رده بالای اولترا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • آیپد و آیفون تاشو سال آینده عرضه می‌شوند
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی