Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@02:21:54 GMT

انتقام خواهر شوهر از عروس در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۹۳۱۵

انتقام خواهر شوهر از عروس در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای استان گفت: خواهر شوهری که به قصد انتقام، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی عروس خانواده خود، در فضای مجازی کرده بود، شناسایی شد.

به گزارش مشرق، مرتضی ابوطالبی گفت: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و از انتشار تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی اعلام شکایت کرد که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و با بررسی‌های به عمل آمده، متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، او را در یزد دستگیر کردند.

ابوطالبی گفت: متهم که خواهر شوهر شاکی بود در ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد، اما در ادامه با مواجه با مدارک و ادله جرم، به انتشار آن تصاویر خصوصی در فضای مجازی، اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتای استان گفت: متهم قصد خود را از این عمل، انتقام گیری از عروس خانواده به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی و تخریب شخصیت اجتماعی زن برادر خود بیان کرد.

او گفت: برابر ماده ۱۷ قانون جرائم رایانه‌ای، هر کس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی، صوت، تصویر یا فیلم خصوصی و خانوادگی و یا اسرار دیگری را بدون رضایت او، جز در موارد قانونی، منتشر کند، به نحوی که منجر به ضرر یا عرفاً موجب هتک حیثیت او شود، به حبس یا جزای نقدی یا هر دو مجازات محکوم می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت پلیس فتا فضای مجازی انتقام گیری اخبار حوادث مشرق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند