Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@13:08:14 GMT

معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۹۳۶۷

سرهنگ سید هادی موسوی در سمت شد.

به گزارش ایران اکونومیست، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در  شورای معاونین و مشاوران شهرداری تهران گفت: امید است با تعامل و همکاری بین دو دستگاه شهرداری تهران و فراجا فصل جدیدی گشوده شود تا به واسطه آن از ظرفیت ایجاد شده بین دو دستگاه بتوان به نحو احسن استفاده کرد.

شهردار تهران ادامه داد: ارتقاء جایگاه شهرداری تهران از یک نهاد خدماتی صِرف به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی شرایطی را برای ما فراهم می‌کند که بر اساس همین شرایط مسئولیت‌هایی بر دوش ما خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاکانی تصریح کرد: هر آنچه که در تغییر و نگاه تحولی به مجموعه مدیریت شهری است نباید چیزی بجز افزایش خدمات، تحول و پیشرفت در تمام ابعاد جامعه باشد.

در ادامه این نشست سرهنگ سید هادی موسوی در سمت فرماندهی یگان حفاظت شهرداری تهران معارفه شد که از سوابق او میتوان به ریاست بازرسی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی اشاره کرد.

به موجب حکم شهردار پایتخت سرهنگ هادی موسوی به مدت ۳ سال «فرماندهی یگان حفاظت شهرداری تهران» و «مشاور شهردار در امور انتظامی، حفاظتی و مراقبتی» خواهد بود.

پیشتر سردار محمدکریم بیات، فرمانده یگان حفاظتی شهرداری تهران بود که در آذرماه سال ۱۴۰۰ به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به دیار باقی شتافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شهرداری تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان روز دوشنبه با حضور اعضا هیأت مدیره بنیاد و جمعی از مدیران و کارکنان این مجموعه برگزار شد.

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در این مراسم با بیان این مطلب که خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار و توفیقی والاست که امروز نصیب ما شده است، افزود: یقیناً خدمت در قوه قضائیه به لحاظ جایگاه آن از نظر اجرای عدالت، احقاق حقوق و دفاع از حقوق عامه و تجلی خدمت به مردم، توفیق مضاعفی است که باید غنیمت شمرد.

وی در ادامه گفت: به تبع آن، خدمت در نهاد بنیاد تعاون زندانیان که ارتباط مستقیم با زندانیان به ویژه با خانواده‌های آن‌ها دارد و در مسیر حمایت، رفع مشکلات و توانمند سازی آن‌ها حرکت می‌کند علاوه بر توفیق، دارای آثار و برکات و پاداش اخروی است که باید این فرصت را قدر دانست و در تعالی و توسعه آن کوشش کرد.

این مقام حفاظتی با تأکید بر اینکه برنامه و هدف، ما حفاظت از کل سرمایه‌ها و دارایی‌های دستگاه قضائی است، افزود: صیانت از سرمایه‌های ارزشمند این دستگاه، که در رأس آن منابع انسانی است همواره مورد تأکید ریاست قوه قضائیه و از توصیه‌ها و راهبردهای همیشگی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه نیز است.

در پایان این مراسم با حکم رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات، مدیر جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون منصوب و از زحمات مدیر قبلی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6092144

دیگر خبرها

  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست 
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • «حفاظت» به بقای گونه‌ها کمک می‌کند
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست