Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@18:53:56 GMT

آتش سوزی در کارگاه مبل سازی صباشهر/ اطفاء حریق انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۹۳۶۸

آتش سوزی در کارگاه مبل سازی صباشهر/ اطفاء حریق انجام شد

مهدی بهمنی سرپرست اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صباشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: طی تماس‌های مکرر با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی صباشهر یک مورد حریق گسترده واقع در جاده شهریار به آدران، نرسیده به شهرک مصطفی خمینی گزارش شد.

وی گفت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله با ۸ دستگاه خودرو عملیاتی همراه با ۱۶ آتش نشان به محل حریق رفته و بر اطفا حریق سوله تولیدی مبلمان تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صباشهر افزود: در این حادثه قسمت انتهای سقف سوله خسارت دیده و در حال ریزش بود و آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شده و عملیات اطفاء حریق را شروع کردند و با موفقیت این حریق مهار شد.

 

وی با اشاره به اینکه در این عملیات آتش نشانان از شهرهای اطراف به عنوان نیروی پشتیبانی و کمکی در محل حضور یافتند، ادامه داد: این حادثه خسارت جانی نداشت اما خسارت مالی فراوانی برجای گذاشت.

بهمنی تصریح کرد: این کارگاه به تجهیزات ایمنی مجهز نبود و در این آتش سوزی انفجاری نیز رخ داده که احتمال می‌روند ناشی از مواد رنگی و قابل اشتعال باشد که نیازمند کارشناسی و بررسی بیشتر است.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

منبع: فارس

کلیدواژه: صباشهر کارگاه تولیدی مبل آتش سوزی مهدی بهمنی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

تین نیوز

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

پیگیری ها حاکی از آن است که حریق در یک انباری در زیرزمین این هتل رخ داده است. چند کارگر مشغول جوشکاری در قسمتی از این انباری بودند که جرقه های جوشکاری بر روی چند تکه کاغذ و مقوا افتاده و منجر به آتش سوزی شده است. 

در حال حاضر تمامی مسافران و پرسنل این هتل در سلامت کامل هستند و شعله های آتش نیز خاموش شده است.

اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد.

حجم ویدیو: 3.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان