Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:38:08 GMT

تعداد پایگاه‌های اورژانس در استان بوشهر کافی نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۹۳۸۸

تعداد پایگاه‌های اورژانس در استان بوشهر کافی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده عصر یکشنبه در نشست با رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ساخت پایگاه‌ها و تجهیز آنها از سوی اورژانس این مشکل برطرف شود و تعداد ایستگاه‌ها و پایگاه‌های امدادی اورژانس در استان افزایش یابد.

استاندار بوشهر ادامه داد: ظرفیت‌های قابل توجهی در بخش اورژانس در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی وجود دارد که قرار شد با یک هم افزایی از این ظرفیت‌ها در استان بهره گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی زاده افزود: در شرایطی لازم است که اورژانس به مناطق صنعتی و نفت خیز کمک کند و در شرایطی نیز می‌طلبدآنها به این مجموعه کمک کنند.

وی با اشاره به حضور صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر گفت: تلاش می‌شود در یک توافق سه جانبه بین اورژانس، مجموعه نفت و استانداری بوشهر تفاهم نامه‌ای منعقد شود تا از ظرفیت این صنایع برای تقویت خدمات اورژانس استفاده شود.

محمدی زاده افزود: تمام این صنایع در حاشیه جاده‌ها و در پشت فنس‌ها خدمات اورژانس خوب و قابل توجهی دارند که اگر این ظرفیت به کمک استان آید بسیاری از مشکلات اورژانس در استان برطرف می‌شود.

وی با اشاره به ساخت ۱۸ واحد پتروشیمی در استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت صنایع خلاء ایستگاههای اورژانس در این استان برطرف شود.

استاندار بوشهر همچنین بر ضرورت همکاری در خصوص ساخت مرکز دیسپاچینگ (فرماندهی متمرکز) اورژانس در بوشهر تاکید کرد و گفت: تلاش می‌شود از همه ظرفیت‌ها برای احداث این مجموعه در استان بهره گرفته شود.

تقویت و ارتقای کیفیت اورژانس

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تقویت و ارتقای کیفیت اورژانس استان بوشهر در اولویت دانشگاه علوم پزشکی است.

حسن ملکی زاده افزود: نیروهای اورژانس سرداران میدان نبرد حوزه سلامت هستند که برای رضایتمندی مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به بازی‌های جام جهانی قطر گفت: با توجه به فاصله کم مسیر دریایی بوشهر به قطر این استان آمادگی دارد در زمینه اورژانس دریایی خدمات لازم را ارائه کند.

کد خبر 5490879

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر اورژانس حسن ملکی زاده استانداری بوشهر احمد محمدی زاده دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها ویروس کرونا احتکار کالاهای اساسی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه تنظیم بازار مشهد خراسان رضوی نظارت و بازرسی ایلام شیراز استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت سه پایگاه امدادرسانی اورژانس جاده‌ای در شهرستان‌های بویراحمد و گچساران آغاز شد.

به گزارش گروه استان‎ها خبرگزاری دانشجو، امین نیکویی نژاد، افزود: اکنون در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد، ۵۳ پایگاه اورژانس جاده‌ای زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی خدمات رسانی می‌کنند.

نیکویی نژاد بیان داشت: پایگاه‌های جدید نیز در سه نقطه استان ساخته می‌شود.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از این پایگاه‌های جاده‌ای در منطقه لیشتر شهرستان گچساران، یک پایگاه در جاده کمربندی، ورودی شهرک‌های صنعتی شهرستان بویراحمد و یک پایگاه نیز در روستای کوشک یا آب سپید در جاده ارتباطی یاسوج -بابامیدان احداث می‌شود.

نیکویی نژاد مساحت پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه کوشک را ۲۴۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: این پایگاه اورژانس جاده‌ای، با ۲۵ میلیارد ریال، ساخته می‌شود.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پایگاه اورژانس جاده‌ای کمربندی نیز، در مساحت ۳۶۰ متر مربع و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال احداث می‌شود.

نیکویی نژاد افزود: پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه لیشتر نیز در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

دیگر خبرها

  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد