Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@23:52:25 GMT

کشته شدن یکی از فرماندهان داعش

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۹۴۴۲

کشته شدن یکی از فرماندهان داعش

آفتاب‌‌نیوز :

اداره مبارزه با تروریسم پاکستان اعلام کرد که در نتیجه عملیات نیروهای این اداره، «حسن شاه» از فرماندهان شاخه خوراسان گروه تروریستی داعش در منطقه ولی‌آباد شهرستان «پشتاخارا» و یک بمب‌گذار انتحاری کشته شدند.

یک مقام ارشد پلیس که خواست نامش فاش نشود به «داون نیوز» گفت که تروریست‌ها قصد داشتند به به کلیسایی در مرکز این ایالت حمله کنند و پلیس پیش از این درباره حمله احتمالی به کلیسایی در پیشاور هشدار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، حسن شاه یکی از دو مربیان عامل تروریستی بود که خود را در میان نمازگزاران مسجد شیعان واقع در کوچه رسالدار شهر پیشاور منفجر کرده و به شهادت حدود 60 نمازگزار و زخمی شدن حدود 200 تن دیگر منجر شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: داعش پیشاور حسن شاهوارپور داعش خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به روسیه/۴۱نفر کشته شدند

به گزارش خبرآنلاین ویاچسلاو گلادکوف، فرماندار منطقه بلگورود روسیه اعلام کرد که در حمله پهپادهای کامیکازه ارتش اوکراین به منطقه بلگورود روسیه دست‌کم شش نفر کشته و ده‌ها تن از جمله کودکان زخمی شدند.

به نقل از مهر وی درباره جزییات این حادثه گفت: دو دستگاه مینی‌بوس در حال انتقال کارکنان یک شرکت به محل کار بودند که یک خودروی سواری نیز آنها را همراهی می کرد که هدف حمله پهپادی ارتش اوکراین قرار گرفتند.

گلادکوف همچنین افزود که «این حمله پهپاد اوکراینی در روستای برزوفکا رخ داده و شش نفر در دم جان باختند، ۳۵ نفر نیز مجروح شدند که دو نفر از آنها کودک بودند.»

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903369

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان
  • پاسخ طالبان به موضع پاکستان درباره منشأ حملات تروریستی داعش
  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس
  • عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی
  • نشست مسئولان حوزه حج و زیارت با فرماندهان پلیس فرودگاه‌های کشور
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به «بلگورود» روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند