Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کشتی آزاد ایران به مقام سوم رقابت‌های بین المللی کشتی زیر ۲۳ سال جام "پتکو سیراکوف" و "ایوان ایلی‌اف" بلغارستان دست یافت.

به گزارش ایران اکونومیست، در پایان این مسابقات امید آرامی در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن ۷۲ کیلوگرم، محمدحسین آذرم‌دخت در وزن ۷۷ کیلوگرم، حمیدرضا بادکان در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا، امیررضا ده‌بزرگی در وزن ۶۰ کیلوگرم و مرتضی الغوثی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال نقره و علیرضا حسنوند در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در پایان این رقابت ها با ۱۴۷ امتیاز بعنوان سوم دست یافت و تیم های قزاقستان و ترکیه به ترتیب با ۱۸۰ و ۱۷۹ امتیاز در جایگاه های اول و دوم قرار گرفتند.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم، امید آرامی و امیررضا ده بزرگی در دو گروه چهار نفره و سه نفره به صورت دوره ای به مصاف حریفان خود رفتند.

امید آرامی در دور نخست با نتیجه هفت بر صفر مقابل اولجاس سلطان از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کوات آیتابای از قزاقستان را مغلوب کرد و در دور سوم با توجه به شرکت نکردن آکتاس موکرمین از ترکیه بعنوان نفر اول این گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله نیز با نتیجه چهار بر یک عظمت کورمان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

امیررضا ده بزرگی دیگر نماینده کشورمان در دور دیدار مقابل بوریسلاو کایروف از قزاقستان با نتیجه ۹ بر صفر و عظمت کورمان از قزاقستان با نتیجه ۶ بر چهار به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

ده‌بزرگی در این مرحله نیز با نتیجه ۹ بر صفر از سد اولجاس سلطان از قزاقستان گذشت و دیگر فینالیست این وزن شد. ۲ نماینده کشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف هم رفتند که امید آرامی با نتیجه ۲ بر یک مقابل ده‌بزرگی به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد. ده بزرگی نیز به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۲ کیلوگرم که به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار شد، محمدرضا رستمی در گروه سه نفره، با پیروزی ۹ بر صفر مقابل کریل مینکو از قزاقستان و ۹ بر پنج و ضربه فنی بر پتر گورنیاشکی از بلغارستان به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله نیز مقابل علیخان کوکنوف با نتیجه پنج بر یک خود به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

رستمی در دیدار پایانی به عبداله توپارک از ترکیه را با نتیجه ۹ بر صفر و ضربه فنی از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که به صورت دوره ای و در دوم گروه برگزار شد، محمدحسین آذرم دخت مسابقات خود را در گروه چهار نفره برگزار کرد که توانست در دور نخست با شکست ۱۰ بر سه و ضربه فنی مقابل ویسال ایوبوف از از قزاقستان به پیروزی دست یافت.

وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر چهار رسول جونیس از قزاقستان را از پیش رو برداشت و در دور سوم نیز با نتیجه ۹ بر صفر مارتین دیمیتروف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه هشت بر صفر مالیک جلیل اف از قزاقستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. آذرم در این دیدار نیز با نتیجه هشت بر پنج مقابل کالکان عبدالرحمان از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار شد، محمدحسین محمودی در گروه سه نفره، در دور نخست مقابل ایوایلو ایوانوف از بلغارستان با نتیجه ۶ بر سه به پیروزی رسید اما بعلت آسیب دیدگی در کشتی دوم نتوانست به میدان برود و چهارم شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم، حمیدرضا بادکان در مسابقاتی که به صورت دوره ای برگزار شد، در گروه چهار نفره مقابل والری الکسیف از بلغارستان با نتیجه ۱۱ بر ۲ به پیروزی رسید.

وی در دور بعد با نتیجه هشت بر صفر از سد ژانتاس نورگالی از قزاقستان گذشت و در دور سوم نیز با توجه به حاضر نشدن ماکسات سایلاو از قزاقستان بعنوان نفر اول به مرحله نیمه نهایی راه یافت. 

نماینده ایران در این مرحله نیز با نتیجه ۱۰ بر ۲ و با ضربه فنی مقابل کالویان ایوانوف از بلغارستان به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. بادکان در دیدار پایانی با نتیجه به عدم شرکت ساریجیجک موهوتین از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره ای و با حضور پنج کشتی گیر برگزار می شد، مرتضی الغوثی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر هشت مقابل اسلام مومایف از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در کشتی بعد با نتیجه هشت بر صفر از سد آتاناس ایوانوف از بلغارستان گذشت اما در دور سوم مقابل اولجون مصطفی از ترکیه با نتیجه ۱۲ بر سه مغلوب شد.

الغوثی در آخرین مبارزه خود با نتیجه چهار بر یک از سد میندوگاس ونچکاتیس از لیتوانی گذشت و به مدال نقره دست یافت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که به صورت دوره ای و با حضور چهار کشتی گیر برگزار شد، علیرضا حسنوند در مبارزه نخست با نتیجه چهار بر صفر و ضربه فنی از سد توشکو آنگلوف از بلغارستان گذشت اما در دو دیدار بعدی با نتایج سه بر یک مغلوب بوزکورت فاتیح از ترکیه و چهار بر صفر و ضربه فنی مغلوب علیبک سارسنگالیف از قزاقستان شد و به مدال برنز رسید.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: قزاقستان ، بلغارستان ، کشتی آزاد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قزاقستان بلغارستان کشتی آزاد مرحله نیمه نهایی راه یافت راهی دیدار فینال شد پیروزی دست یافت نتیجه ۹ بر صفر مرحله نیز دست یافت در وزن نتیجه هشت دست یافت و راهی پیروزی رسید نیز با نتیجه مدال طلا امید آرامی دور سوم ضربه فنی برگزار شد ده بزرگی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دومین دور مسابفات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد که سینا موحد در جدول استاید بامهره سیاه در برابر استادبزرگ ونکاتارامان از هندوستان با ریتینگ ۲۶۰۵ به برتری رسید و امتیازات خود را به عدد ۲ رساند.


استاد بزرگ قزاقستانی، دنیس ماخنف سومین شطرنج بازی است که سینا موحد در امارات مقابل وی قرار می‌گیرد.


موحد در دور نخست از سد استاد بین‌المللی بانوان آلوآ نورمن از قزاقستان عبور کرد.


شطرنج باز خوزستان برای کسب دومین نورم استاد بزرگی در برابر اساتید نام آشنای شطرنج جهان در دبی در ۹ دور مسابقه  دست به مهره خواهد شد.


سوپر استاد بزرگ سید امین طباطبایی، استاد بین المللی مهدی غلامی اوریمی، استاد بین‌المللی آرش طاهباز، استاد بین المللی آرش داغلی، استاد بین‌المللی آراد نظری، استاد بین‌المللی سید کیان پورموسوی دیگر شطرنج بازان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.


۲۳۰ شطرنج باز دراین مسابقات به رقابت می‌پردازند.

مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات، بیست وچهارم اردیبهشت ماه با شناخت نفرات برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز