Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، محمدکاظم  منزوی امروز در روند بازرسی و نظارت بازرسان از بازار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بازرسان صمت استان بازرسی گسترده‌ای را از نانوایی‌های سطح استان انجام دادند، گفت: بالغ بر یک‌هزار نانوایی در این بازرسی‌ها مورد نظارت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه با نانوایان متخلف با جدیت برخورد می‌شود، افزود: نانوایانی که به‌صورت خودسرانه نانوایی خود را تعطیل کنند، سهمیه آرد آن‌ها قطع می‌شود و به نانوایانی که نان با کیفیت تولید می‌کنند، اختصاص پیدا می‌کند.

وی اظهار داشت: اکثر نانوایان استان قوانین را رعایت می‌کنند، اما ایجاد اخلال توسط برخی نانوایان در پخت نان، موجب نارضایتی مردم شده است، تعطیلی خودسرانه برخی نانوایان باعث شده تا مردم نان مورد نیاز خود را با سختی تهیه کنند.

روغن و ماکارونی به اندازه کافی در بازار موجود است

منزوی در خصوص عرضه روغن، توضیح داد: خوشبختانه روغن به مقدار مورد نیاز تامین و در سطح بازار به‌صورت مویرگی توزیع می‌شود، با توجه به افزایش قیمت این کالا، بسته‌بندی‌ها با حجم کمتر تا رسیدن بازار به تعادل، عرضه خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در پایان عنوان کرد: ماکارونی با قیمت جدید در سطح فروشگاه‌های استان توزیع شده است و کمبودی در این حوزه وجود ندارد.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: قطع سهمیه آرد نانوایان متخلف چهارمحال و بختیاری بازرسی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود